بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

پربازدیدترین ها

راهنمای سفر 25 بهمن ، 1402 7 دقیقه
بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان کدامند؟ تفاوت این هتل‌ها با دیگر هتل‌های دبی چیست؟ چه معیارهایی را باید برای انتخاب بهترین هتل در شهر دبی در نظر گرفت؟ هتل‌های خوب دبی برای ایرانیان چه ویژگی‌هایی دارند؟ این‌ سوالات تنها چند مورد از پرسش‌های رایج مسافران ایرانی هستند که قصد سفر به دبی و اقامت در این شهر را دارند. برای آشنایی با هتل های دبی پیشنهاد می‌کنیم  مقاله بهترین هتل های دبی آشنا شوید! را دنبال کنید.

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان کدامند؟

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان کدامند؟ این سوال اولین پرسش مسافرانی است که قصد سفر به دبی را دارند و البته یکی از مهم‌ترین سوالات هم هست. انتخاب محل مناسب برای اقامت در شهری که قصد سفر به آن را داریم، اهمیت زیادی دارد و موضوعی است که قبل از سفر باید برای آن برنامه‌ریزی کرد. هتل و اقامتگاه مناسب در کل برنامه‌های سفر تاثیرگذار است. هزینه‌های سفر، راحتی و آسایش در شهر مقصد، امکاناتی که در آن شهر از آن برخورداریم و بسیاری موارد دیگر به هتلی که انتخاب می‌شود، بستگی دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از هر کاری هتل و محل اقامت خود در شهر مقصد را مشخص کنید. برای انتخاب هتل باید با ویژگی هتل‌های مختلف آشنا باشید و بهترین مورد، متناسب با بودجه و شرایط خود را انتخاب کنید. در ادامه چند مورد از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان را معرفی می‌کنیم.

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان کدامند؟ - الی گشت

هتل ۵ ستاره جمیرا امارات تاورز دبی – Jumeirah Emirates Towers Hotel

هتل ۵ ستاره جمیرا امارات تاورز دبی (Jumeirah Emirates Towers Hotel) اولین مورد از هتل‌هایی است که ایرانیان برای اقامت راحت در دبی امکان انتخاب آن را دارند. این هتل در جاده شیخ زاید قرار دارد و مستقیما به مترو برج امارات یا امارات تاورز متصل است. از ویژگی‌های این هتل لوکس و زیبا می‌توان به داشتن ۴۰۰ اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران اشاره کرد. این هتل دارای ۹ رستوران و غذاخوری و امکاناتی مانند تفریحات شبانه، استخر، پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی و باشگاه ورزشی است. در رستوران‌های این هتل می‌توانید انواع غذاهای سالم و ارگانیک، غذاهای بین‌المللی و غذاهای سنتی دبی را امتحان کنید. همه اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مانند سرویس خواب شیک، مبلمان، چای‌ساز و قهوه‌ساز هستند و بعضی از آن‌ها حتی به ساحل اختصاصی و پارک آبی هتل نیز دسترسی مستقیم دارند. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان است و با برخورداری از خدماتی مانند امکان برگزاری جلسات کاری حتی برای مسافرانی که با هدف کار به دبی سفر می‌کنند هم انتخاب مناسبی می‌باشد.

امکانات هتل جمیرا امارات تاورز دبی

 رستوران فروشگاهتلویزیون کابلی/ماهواره‌ایساحل اختصاصی
 آسانسور نگهداری بچهپارکینگباشگاه بدنسازی
 خشکشویی گاو صندوقاستخر سربازاینترنت رایگان

 تلفن: ۰۰۹۷۱۴۳۳۰۰۰۰۰

ایمیل:  info@jumeirah.com

آدرس: امارات، دبی، جاده شیخ زاید، برجهای امارات

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل ۵ ستاره مینا السلام دبی، یکی از مجلل ترین هتل ها – Mina Al Salam

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان هتل ۵ ستاره مینا السلام دبی (Mina Al Salam) می باشد، این هتل نزدیک به ساحل جمیرا است که در سال ۲۰۲۲ به طور کامل بازسازی شده است. این هتل که به سبک بوتیک ساخته شده یکی از خاص‌ترین اقامتگاه‌های شهر دبی نیز هست. در این اقامتگاه ساحلی امکانات مختلفی مانند مرکز تناسب اندام، بار، رستوران، پارک آبی، استخر روباز و باشگاه بدنسازی برای تفریح و استفاده مسافران وجود دارد. همچنین خدمات ویژه‌ای مانند باشگاه کودکان نیز به مسافرانی که در آن اقامت دارند، ارائه می‌شود. بیشتر اتاق‌های این هتل بالکن اختصاصی رو به دریا دارند که مسافران امکان استفاده از آن برای سرو غذا را نیز دارند. این هتل لوکس همچنین دارای ۵۰ رستوران، بار و کافه است که به مهمانان این امکان را می‌دهند که در هرجای هتل بتوانند خوشمزه‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها را سرو کنند. از خدمات هتل مینا السلام می‌توان به انبار چمدان، صندوق امانات، تفریحات آبی، امکان سرو شام و قهوه در اتاق، سالن برگزاری جلسات، اینترنت رایگان، استخر، باشگاه و محل نگهداری کودکان، کلاس‌های ورزشی مانند تنیس، تناسب اندام و یوگا اشاره کرد.

امکانات هتل مینا السلام دبی

 رستورانفروشگاهامکانات ورزشی و تفریحیساحل اختصاصی
 کافی شاپپارکینگاستخر سرباز/سرپوشیدهاینترنت رایگان در لابی و اتاق ها
 ترانسفر فرودگاهیامکان نگهداری بچهاستخر و سالن بازی ویژه کودکان 
 خشکشوییتلویزیون کابلی/ماهواره‌ایباشگاه بدنسازی، بیلیارد 


تلفن:
 ۰۰۹۷۱۴۳۶۶۸۸۸۸

ایمیل:  info@jumeirah.com

آدرس: امارت متحده عربی، دبی، جاده جمیرا

هتل 5 ستاره مینا السلام دبی - الی گشت

هتل سوفیتل، گزینه ای عالی برای اقامت در دبی

هتل ۵ ستاره سوفیتل دبی (Sofitel Dubai Downtown) هتلی در قلب شهر دبی و نزدیک به بیشتر مراکز خرید و امکاناتی است که در مرکز شهر قرار دارند. این هتل هم یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است که مسافران با اقامت در آن علاوه بر دسترسی راحت به تمام امکانات و تفریحات مرکز شهر می‌توانند اقامتی لوکس و راحت را تجربه کنند. از امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های مجهز دارای مبلمان، سرویس خواب شیک و راحت، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام و سرویس بهداشتی مجهز اشاره کرد. این هتل همچنین دارای چندین رستوران و بار است که در بعضی از آن‌ها می‌توانید غذاهای لذیذ بین‌المللی را امتحان کنید. در طبقه پنجم این هتل، تراس استخری وجود دارد که منظره‌ای فوق‌العاده دارد و در آن می‌توان کل شهر و آسمان‌خراش‌ها را یک جا مشاهده کرد. بعضی از اتاق‌های هتل سوفیتل منظره رو به دریا و بعضی منظره رو به شهر و برج خلیفه دارند. از دیگر امکانات این هتل زیبا می‌توان به سالن ورزشی، آرایشگاه و خدمات زیبایی، سالن برگزاری مهمانی و جلسات، سرویس خشک‌شویی، بوفه مناسب کودکان، اجاره خودرو و فروشگاه مخصوص هتل اشاره کرد، همچنین این هتل امکانات ویژه‌ای برای مهمانان معلول نیز دارد.

امکانات هتل سوفیتل دبی

رستوران و کافی شاپفروشگاهپارکینگباشگاه بدنسازی و تنیس
خدمات ۲۴ ساعته در اتاقامکان نگهداری بچهامکانات ورزشی و تفریحیساحل اختصاصی
آسانسورتلویزیون کابلی/ماهواره‌ایاستخر سرپوشیدهاینترنت رایگان در لابی و اتاق ها
خشکشوییسرویس رایگان رفت و آمدسالن بازی کودکان 

تلفن: ۰۹۷۱۴۴۵۵۶۶۷۷

ایمیل:  H6541@sofitel.com

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جزایر پالم دبی

هتل سوفیتل دبی - الی گشت

هتل آسیانا یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان – Asiana Hotel

در ادامه معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان به هتل ۵ ستاره آسیانا دبی (Asiana Hotel Dubai) می‌رسیم. این هتل در مجاورت مرکز خرید ریف قرار دارد و دارای اقامتگاه‌هایی مدرن در قلب دیره است. از امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های لوکس و زیبای آن اشاره کرد. هر کدام از اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون، سرویس خواب و مبلمان و مینی‌بار هستند. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند امکان استفاده از استخر روباز اختصاصی هتل، مرکز اسپا، باشگاه سلامت و سالن بدنسازی هتل را دارند. در این هتل همچنین رستورانی به نام آسیانا وجود دارد که امکان امتحان کردن تمام غذاهای محلی و خوش‌طعم دبی در کنار غذاهای بین‌المللی، در آن وجود دارد. سرویس اتاق‌ که شامل نظافت اتاق بعد از هربار خروج مسافران، سرو نوشیدنی و شام در اتاق است، شامل همه اتاق‌های هتل می‌شود. یکی از ویژگی‌های این هتل فاصله نزدیک آن تا فرودگاه بین‌المللی دبی است که دغدغه مسافران از این بابت را هم کاهش می‌دهد. این هتل هم خدمات ویژه نگهداری کودکان را دارد، بنابراین برای خانواده‌هایی که با فرزندان خود به دبی سفر می‌کنند هم انتخاب مناسبی می‌باشد.

امکانات هتل آسیانا دبی

رستوران و کافی شاپاتاق VIPصرافیآسانسور
اجاره ماشیناستخرمیز پاسخگویی ۲۴ ساعتهسیستم تهویه هوا مرکزی
آرایشگاهسالن بدن سازیخشکشوییاینترنت رایگان در اتاق ها

تلفن: ۰۹۷۱۴۲۳۸۷۷۷۷

ایمیل:  asianahotel@asianahoteldubai.com

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده صلاح الدین، دیره، نزدیک مرکز خرید ریف

هتل ۵ ستاره آسیانا دبی - الی گشت

هتل ۵ ستاره شرایتون جمیرا بیچ دبی – Sheraton Jumeirah beach

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان که با اقامت در آن می‌توان خدماتی در سطح بهترین هتل‌های جهان را تجربه کرد، هتل ۵ ستاره شیراتون جمیرا بیچ دبی (Sheraton Jumeirah beach) است که در ساحل خصوصی دبی مارینا واقع شده است. همه اتاق‌های هتل شرایتون جمیرا بیچ دارای تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و امکاناتی مانند چای‌ساز و قهوه‌ساز هستند. منظره بعضی از این اتاق‌ها رو به خلیج و دریا و سایر اتاق‌ها رو به شهر دبی است. این هتل دارای امکانات رفاهی مختلف و متنوع مانند آبگرم درمانی، آرایشی، سالن ماساژ، استخر روباز و سرپوشیده، تراس‌های مبله هر اتاق، مرکز تناسب اندام و زمین راکت بال است. هتل جمیرا بیچ تنها چند دقیقه با باشگاه گلف امارات فاصله دارد و برای رفتن به آن حتی نیازی به رزرو خودرو یا گرفتن تاکسی هم نیست. از خدمات این هتل می‌توان به اجاره خودرو، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، امکانات ویژه معلولین، انبار چمدان و استخر و بوفه مخصوص کودکان اشاره کرد.

امکانات هتل شیراتون جمیرا بیچ دبی

 رستورانپارکینگسالن بازی کودکانفروشگاه
 آسانسورتلویزیون کابلی/ماهواره‌ای باشگاه بدنسازیاستخر سرباز
 خشکشوییامکانات ورزشی و تفریحیاینترنت در لابی (دارای هزینه جداگانه) 

تلفن: ۰۹۷۱۴۳۹۹۵۵۳۳

آدرس: امارات، دبی، جاده الصفوح

بهترین هتل های دبی برای ایرانیانهتل آتلانتیس پالم دبی، انتخابی عالی برای زوج های جوان – Dubai Atlantis Palm Hotel

هتل ۵ ستاره آتلانتیس پالم دبی (dubai atlantis palm hotel) را نیز می‌توان به عنوان یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان معرفی کرد که با اقامت در آن می‌توانند سفری راحت، بدون دغدغه و آرامش بخش را تجربه کنند. این هتل در جزیره نخل جمیرا قرار دارد و منظره‌ای خیره کننده رو به دریا و خلیج دارد. یکی از امکانات خاص این هتل، آکواریوم زیر آب آن است که بسیاری از مسافران به همین دلیل این هتل را انتخاب می‌کنند. البته این تنها امکان ویژه هتل آتلانتیس نیست. این هتل یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دبی و خاورمیانه را در اختیار دارد و بیشتر امکاناتی که برای مسافران بزرگسال خود تدارک دیده است را به شکلی مناسب، به کودکان هم ارائه می‌کند. در این هتل بهترین بوتیک‌ها و فروشگاه‌های دبی نیز شعبه دارند و با دسترسی راحت به بسیاری از مراکز خرید و تفریح‌گاه‌های معروف دبی تا اقامت و تعطیلات مسافران در این هتل راحت‌تر و به یادماندنی‌تر شود.

امکانات هتل آتلانتیس پالم دبی

رستوران و کافی شاپپارکینگدسترسی به اینترنت بی سیمترنسفرهای رایگان
میز پذیرش ۲۴ ساعتهصرافیخدمات نگهداری از کودکانصندوق امانات
تلویزیون کابلی/ ماهواره ایمرکز تجاریباشگاه بدنسازی،  بیلیارد، تنیس 

آدرس: امارات، دبی، جاده کریسنت

هتل آتلانتیس پالم دبیهتل ۵ ستاره جمیرا بیچ دبی با چشم اندازی روبه دریا در شهر کویر – Jumeirah Beach Hotel

هتل ۵ ستاره جمیرا بیچ دبی (Jumeirah Beach Hotel) هتلی لوکس و دارای ساحل خصوصی با بیش از ۱۰ رستوران و بار و ۵ استخر سرپوشیده و روباز است. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند امکان استفاده از پارک آبی هتل و دسترسی به اینترنت نامحدود و رایگان را دارند. تمام اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای این هتل دارای تلوزیون ال‌سی‌دی، سرویس خواب، مبلمان و امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و حمام مجهز هستند. منوی غذایی این هتل تنوع بسیار زیادی دارد. در رستوران‌های این هتل می‌توان انواع غذاهای فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی و غذاهای محلی دبی را امتحان کرد. کافه‌های هتل جمیرا بیچ به صورت ۲۴ ساعته سرویس‌دهی دارند و در صورت درخواست مسافران خدمات پذیرایی در اتاق را نیز ارائه می‌کنند. این اتاق به تازگی بازسازی شده و تمام بخش‌های آن نوساز و با بهترین تجهیزات ساخته شده‌اند. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به ورزش‌های آبی، استخر، باشگاه ورزشی، کافه‌های شبانه، خدمات نظافتی مانند خشک‌شویی، امکان برگزاری جلسات و ضیافت و امکانات نگهداری و تفریح کودکان اشاره کرد. یکی از امکانات ویژه این هتل امکان آماده کردن سرویس مخصوص کودکان مانند کالسکه و تخت نوزاد برای خانواده‌هایی است که دارای فرزند زیر ۲ سال هستند.اگر برای ماه عسلتان به دنبال بهترین انتخاب هتل هستید می توانید مطلبی که در خصوص معرفی بهترین هتل های دبی برای ماه عسل توسط تیم تحریریه سفرهای پایتخت نوشته شده است را مطالعه کنید.

اگر قصد سفر به دبی را دارید چند نکته ی مهم و ضروری هست که باید از آن ها اطلاع کافی داشته باشید، برای دانستن این نکات پیشنهاد می کنیم که راهنمای سفر به دبی را مطالعه بفرمایید.

امکانات هتل جمیرا بیچ دبی

 رستورانتلویزیون کابلی/ ماهواره‌ایاجاره دوچرخهخدمات اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی
 ترانسفر فرودگاهیسرویس رایگان رفت و آمد سالن بازی کودکان 
 آسانسورامکانات ورزشی و تفریحی باشگاه بدنسازی، تنیس 
 خشکشوییاستخر سرباز ساحل اختصاصی 

آدرس: Jumeirah St – Dubai – United Arab Emirates

بهترین هتل های دبی برای ایرانیانهتل برج العرب دبی – Burj Al Arab Jumeirah

هتل برج العرب دبی (Burj Al Arab Jumeira) در جزیره العرب دبی قرار دارد. این موضوع باعث شده که تمام سوئیت‌ها و اتاق‌های این هتل مشرف به دریا باشند. در این هتل ۸ رستوران اختصاصی با منویی متنوع از غذاهای خوشمزه با امکاناتی مانند استخر روباز و سرپوشیده و باشگاه ورزشی در اختیار مسافران قرار دارند. مهمانانی که در این هتل اقامت دارند امکان سرو نوشیدنی‌های خاص و خوش‌عطر و طعم کافه‌های آن را دارند. اتاق بخار، اتاق ماساژ، آرایشگاه، باشگاه ورزشی، فضای بازی و نگهداری کودکان و امکانات ویژه معلولین از دیگر خدمات و امکانات این هتل‌ها هستند. از دیگر خدمات این هتل که از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان نیز هست، می‌توان به وعده‌های رژیمی مخصوص مهمانان دارای ممنوعیت غذایی یا در حال اجرای رژیم و صبحانه در اتاق اشاره کرد، همچنین این هتل همچنین اتاق مخصوص سیگار نیز دارد.

تلفن: ۰۹۷۱۴۳۰۱۷۷۷۷

آدرس: امارات، دبی، جاده جمیرا

هتل برج العرب دبیهتل ۵ ستاره فایو جمیرا ویلیج – FIVE Palm Jumeirah Hotel

آخرین مورد از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان در این لیست، هتل ۵ ستاره فایو جمیرا ویلیج (FIVE Palm Jumeirah Hotel) است. این هتل هم مانند بیشتر هتل‌های لوکس و خاص دبی دارای ساحل اختصاصی و استخرهای فضای باز است. مهمانان این هتل امکان استفاده از اینترنت رایگان در سراسر هتل را دارند. هتل جمیرا ویلیج دارای ۴۷۰ اتاق در ۱۶ طبقه است. سوئیت‌ها و ویلاهای این هتل به صورت روستایی و در ساحل اختصاصی آن قرار دارند. این استراحتگاه مجموعه‌ای از امکانات مانند سالن‌های غذاخوری و رستوران، اسپا، باشگاه ورزشی، سالن ماساژ، مرکز نور درمانی و مرکز تناسب اندام هم دارد. خدمات ویژه کودکان، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، اتاق ضد حساسیت و خدمات ویژه معلولین در این هتل هم به مسافران ارائه می‌شود.

هتل 5 ستاره فایو جمیرا ویلیج - الی گشت

نتیجه گیری بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

آشنایی با بهترین هتل های دبی برای ایرانیان، اولین اقدام قبل از سفر به این شهر است. هتل‌های زیادی وجود دارند که مسافران با اقامت در آن‌ها سفری راحت‌ و به‌ یادماندنی را تجربه می‌کنند که در این مطلب به معرفی برخی از معروف‌ترین آن‌ها پرداختیم. برای آشنایی بیشتر با هتل‌های دبی و امکانات ویژه هر کدام از این هتل‌ها، سایر مطالب ما را دنبال کنید.

سوالات متداول بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

۱. بهترین هتل های دبی برای ایرانیان در چه امکاناتی مشترک هستند؟

لوکس بودن اتاق‌ها، امکاناتی مانند تفریحات آبی و استخر و امکانات ویژه معلولین از جمله مواردی هستند که در تمام هتل‌های  خوب هتل برای ایرانیان وجود دارند.

۲. کدام مورد از هتل‌های خوب دبی برای ایرانیان در جزیره اختصاصی خود قرار دارد؟

هتل برج العرب در جزیره‌ای اختصاصی و به همین نام قرار دارد و یکی از بهترین هتل‌ های دبی برای ایرانیان است.

۳. کدامیک از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان اتاق مخصوص سیگار کشیدن دارند؟

مجموعه‌ هتل‌های جمیرا مانند جمیرا ویلیج، شیراتون جمیرا و هتل العرب دارای اتاق و منطقه مخصوص افراد سیگاری هستند.

۴. امکانات کدام هتل دبی مسافران را از نظر تفریح و خرید بی‌نیاز می‌کند؟

هتل ۵ ستاره آتلانتیس پالم دبی یکی از مجهزترین هتل‌های این شهر است که امکانات آن به گونه‌ای است که مسافران حتی نیازی به خروج از هتل برای خرید کردن را نیز ندارند.

تور های ویژه