معرفی بهترین مراکز خرید اوت لت استانبول

پربازدیدترین ها

راهنمای سفر 30 بهمن ، 1402 7 دقیقه
مراکز خرید اوت لت استانبول

مراکز خرید اوت لت استانبول یکی از محبوب‌ترین و پر رفت و آمدترین اماکن گردشگری این شهر در سالیان اخیر است. در هر یک از این مراکز خرید، مجموعه‌ی متنوع و وسیعی از بزرگترین و بهترین برندهای مُد و پوشاک عرضه می‌شود که بخاطر تخفیف‌های همیشگی و قیمت‌های بسیار مناسب؛ گردشگران و شهروندان ساکن استانبول برای یک خرید ارزان و باکیفیت همواره به این مراکز مراجعه می‌کنند.

 

استانبول شهری با جاذبه‌های فراوان | مراکز خرید اوت لت استانبول

استانبول شهری با جاذبه‌های گردشگری فراوان و شرایط اقلیمی بسیار مناسب است و سالانه میلیون‌ها گردشگر از اقصی نقاط جهان به این شهر سفر می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر، بازارهای بزرگ و خرید است. تمامی برندهای مطرح دنیا که در زمینه‌هایی مانند طراحی و تولید لباس، تولید عطر و لوازم آرایشی، ساعت، جواهرات و اکسسواری؛ فعالیت می‌کنند در استانبول شعبه‌ها و فروشگاه‌های مختلفی دارند که برای علاقمندان به خرید پوشاک و چنین کالاهایی، حضور در این فضا تجربه‌ای منحصربفرد است.

از آنجا که قیمت کالاهای ارائه شده در بوتیک‌های اختصاصی و نمایندگی‌ها بسیار بالا است؛ امکان خرید برای بسیاری از گردشگران و ساکنان استانبول فراهم نیست. به همین خاطر توجه اغلب افراد برای خرید در استانبول به اوت‌ لت‌ها جلب می‌شود. این مراکز خرید بدلیل اینکه محصولات برندهای بزرگ را بعد از پایان فصل و مُد غالب فصل و سال عرضه می‌کنند؛ همیشه تخفیف‌های بسیار خوبی روی محصولات دارند و علاوه بر قیمت‌های بسیار مناسب و کالاهای باکیفیت، امکانات تفریحی و خدماتی خوبی در این مجتمع‌ها تدارک دیده شده است تا به یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردشگری در استانبول تبدیل شوند. چنانچه قصد خرید پوشاک و کادو از بهترین برندهای دنیا را دارید؛ با سفرهای پایتخت همراه باشید تا بهترین مراکز خرید اوت لت استانبول را بیشتر بشناسید.

مراکز خرید اوت لت استانبول

اون لِت Olivium؛ منطقه ی زِیتین بورنو

مجتمع تجاری اولیویوم با بیش از بیست سال سابقه، اولین و مشهورترین مرکز اوت لت ترکیه است. این اوت لِت محبوب در چهار طبقه و با حدود ۱۲۵ فروشگاه در منطقه‌ی زیتین‌بورنو در بخش اروپایی استانبول واقع شده است. یکی از مراکز خرید اصلی برای گردشگران و نیز ساکنین شهر استانبول این اوت لت مشهور است. علاوه بر خرید، در اوت لت اولیویوم می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌ها، سینما، مرکز بولینگ و شهربازی کودکان نیز لذت ببرید.

بسیاری از برندهای مطرح مانند نایک، یو اِس پولو، پیِر کاردین، آدیداس، پوما، لی‌وایز و کلمبیا در این اوت لت معتبر شعبه دارند. اگر قصد یک خرید استثنایی را دارید؛ روزهای سه‌شنبه که روز تخفیف اولیویوم است؛ حتماً به این اوت لت مراجعه کنید!

 اون لِت استانبول Olivium

اوت لِت Via Port؛ منطقه ی آسیایی پندیک

ویا پورت یکی از بزرگترین مراکز خرید اوت لت استانبول است که در بخش آسیایی این شهر و محله‌ی پندیک واقع شده است. این مجتمع در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد و یکی از مهم‌ترین نکات آن طراحی نما و فضای داخلی آن توسط گروهی از معماران مشهور است که با رویکردی مدرن و الهام از بازارهای سنتی استانبول انجام شده است. بیش از ۲۰۰ فروشگاه در این مجتمع فعالیت دارند و علاوه بر پوشاک و اکسسواری، می‌توان برای خرید مبلمان، لوازم خانگی، جواهرات و کالاهای چرمی باکیفیت و با قیمت بسیار مناسب به این مرکز اوت لت مراجعه کرد. برندهایی مانند دیزل، اِکو، نایک، کالوین کِلاین، آدیداس، کلمبیا، پیِر کاردین، مَنگو و پوما از جمله برندهای محبوبی هستند که در این اوت لت فروشگاه دارند.

اوت لت ویا پورت علاوه بر اینکه یک مرکز خرید ایده‌آل است؛ یکی از بهترین جاذبه های گردشگری استانبول نیز بحساب می‌آید. طراحی خیره کننده و دلنشین فضای این مجتمع در کنار دریاچه‌ی مصنوعی زیبای آن و نیز امکانات تفریحی مختلف مانند سالن اسکیت روی یخ، سالن بولینگ، شهربازی، سینما و رستوران‌های باکیفیت و مدرن؛ این مرکز خرید را به یکی از نقاط محبوب استانبول برای گردشگران تبدیل کرده است.

اوت لِت استانبول Via Port

اوت لت ۲۱۲؛ خیابان هالکالی منطقه ی باجیلار

یکی از پر طرفدارترین مراکز خرید اوت لت استانبول، مجتمع ۲۱۲ است. این مرکز خرید مدرن که از سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را آغاز کرده است دارای محوطه‌ای به مساحت بیش از ۲۳۰ هزار مترمربع است که ساختمان اصلی آن ۷۰ هزار مترمربع زیر بنا دارد. تنوع و تعدد فروشگاه‌های این مجتمع که با قیمت‌های غیر قابل رقابت مجموعه‌ای از بهترین کالاها نظیر پوشاک، لوازم خانگی و اکسسواری ارائه می‌کنند باعث استقبال فراوان گردشگران و ساکنان استانبول از این اوت لت شده است.

امکانات تفریحی و ورزشی، سینما، سالن‌های بازی مخصوص کودکان و البته رستوران‌های معروف این مجتمع از دیگران امکانات جذاب آن است. رستوران‌های مک‌دونالد، کِی‌اِف‌سی، کینگ برگر و برکت دونِر از محبوب‌ترین مکان‌های این مرکز خرید هستند. نزدیکی به هتل‌ها و سرویس ایاب ذهاب منظم و بسیار خوب یکی دیگر از مزایای اوت لت ۲۱۲ است. تمامی برندهای مطرح مد و پوشاک را در این مجتمع خواهید دید و بخاطر تخفیف‌های فوق‌العاده، خرید فوق‌العاده‌ای خواهید داشت!

اوت لت استانبول 212

اوت لت Depot Site؛ محله ی ایکیتالی

دِپو سایت یکی از بهترین مراکز خرید اوت لت استانبول است که در بخش اروپایی این شهر و بلوار آتاتورک واقع شده است. این مجتمع مدرن در دو طبقه با حدود ۱۳۰ فروشگاه بنا شده است. مجموعه‌ای از بهترین برندهای ترکیه‌ای مانند کوتون و ال‌سی واکیکی با بهترین قیمت‌ها در کنار برندهای مطرح اروپایی و آمریکایی رونق ویژه‌ای به بخش پوشاک در این مجتمع داده‌اند. یکی از هیجان‌انگیز ترین پیشنهادات این اوت لت بخش لوازم خانگی آن است که بهترین برندهای این صنعت با محصولات باکیفیت و تخفیف‌های عالی، ترافیک جمعیتی جالبی در این قسمت ایجاد می‌کنند.

امکانات تفریحی و خدماتی و شهر بازی سرپوشیده‌ی زیبای این مجتمع از دیگر امکانات آن است. در رستوران‌ها و کافی‌شاپ ‌های لوکس این مجتمع، منوی متفاوت و جذابی از غذاها و نوشیدنی‌های ترکی به شما ارائه می‌شود که خاطرات زیبای خرید از این مرکز اوت لت را دوچندان می‌کند.

اوت لت استانبول Depot Site

اوت لت Kale Center؛ منطقه ی گوون

اوت لت کاله یک مرکز خرید خاص و زیبا است که در خیابان اسکی لوندرا و در منطقه‌ای آرام و به دور از هیاهوی شهر قرار دارد. این مجتمع با بیش از صد فروشگاه از سال ۲۰۰۷ آغاز بکار کرده و مجموعه‌های متنوعی از بهترین برندهای پوشاک، جواهرات، لوازم خانگی و مواد غذایی در آن عرضه می‌شود. اوت لت کاله یک بخش مسکونی نیز دارد و از مهم‌ترین قسمت‌های آن فروشگاه‌های همیشه تخفیف و معاف از مالیات لوازم الکترونیکی و کالاهای روشنایی است.

در این فروشگاه دلنشین و زیبا از نمایندگی برندهای آدیداس، نایک و کوتون با پیشنهادهای شگفت‌انگیزی روبرو خواهید شد. همچنین امکانات تفریحی و خدماتی متنوع و نیز رستوران‌های بسیار خوب و لوکس این مجتمع باعث می‌شود تا خاطرات بسیار خوبی از حضور در یکی از بهترین مراکز خرید اوت لت استانبول برای شما رقم بخورد.

اوت لت استانبول Kale Center

اوت لت Venezia؛ منطقه ی قاضی عثمان پاشا

مرکز خرید ونیزیا یکی از بهترین مجتمع های تجاری ارزان قیمت استانبول و البته یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری این شهر است. معماری و طراحی الهام گرفته از ساختمان‌ها و آب‌راه‌های شهر ونیز؛ زیبایی خیره‌کننده‌ای به این مجتمع بخشیده است. همچنین قایق‌هایی که با الهام از گندولاهای مشهور ونیز در آب‌راه‌های این اوت لت تردد می‌کنند و این امر گردشگران را وسوسه می‌کند تا حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشند؛ ساعت‌ها از سیاحت در اوت لت ونیزیا لذت ببرند.

در این مرکز خرید زیبا، شما می‌توانید از نمایندگی برندهای محبوبی مانند نایک، یو اِس پولو، آدیداس، اِسکِچرز، فِلو و اِل‌سی واکیکی با قیمت‌های بسیار مناسب خرید کنید. همچنین کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های این اوت لت که به زیبایی از معماری ونیزی بهره می‌برند؛ اوقات دلچسب و زیبایی برای شما رقم خواهند زد. امکانات رفاهی و تفریحی متنوع در کنار سرویس‌دهی مناسب به معلولین و امکانات خوب حمل و نقل؛ باعث شده تا گردشگران از ونیزیا بعنوان یکی از بهترین مراکز خرید اوت لت استانبول یاد کنند.

 

اوت لت استانبول Venezia

اوت لت Star City؛ منطقه ی ینی بوسنا

مرکز اوت لت استار سیتی یکی از مراکز تجاری تازه تاسیس استانبول است که در بخش اروپایی این شهر و نزدیک به فرودگاه آتا تورک بنا شده است. این اوت لت که از سال ۲۰۱۶ افتتاح شده؛ بخاطر طراحی زیبا و امکانات متعدد و بسیار خوبی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول در نزد گردشگران و اهالی این شهر است. در این اوت لت مجموعه‌های مختلفی از محصولات برندهای بزرگ با بهترین قیمت‌ها عرضه می‌شود. پوشاک، محصولات آرایشی و عطر، اکسسواری و جواهرات از اصلی‌ترین کالاهای این مرکز است. برندهای آدیداس، نایک، پوما، یو اِس پولو، تیمبِرلَند و زارا تعدادی از شلوغ‌ترین فروشگاه‌های استار سیتی هستند.

در کنار فروشگاه‌های متعدد، امکانات خوبی برای فراغت و آسایش گردشگران در این اوت لت فراهم است. رستوران‌های معتبر و کافی شاپ، سالن بولینگ، سینما و سالن بازی‌های کامپیوتری برای کودکان از جمله امکاناتی هستند که بازدیدکنندگان از این مرکز می‌توانند با استراحت در آن‌ها خرید لذت‌بخش خود را تکمیل کنند.

اوت لت استانبول Star City

اوت لت Asya Park؛ فاضل نصیب، منطقه ی عمرانیه

آسیا پارک یکی دیگر از مراکز خرید اوت لت استانبول است که در بخش آسیایی این شهر و نزدیک به فرودگاه صبیحا واقع است. ساختمان اصلی این مجتمع در زمینی به مساحت ۳۳هزار کیلومتر مربع و در هفت طبقه بنا شده است. برای خریدن پوشاک، کالاهای لوکس و هدیه؛ آسیا پارک یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردشگران است. برندهای مطرح جهانی و ترکیه‌ای همگی در این اوت لت نمایندگی دارند و کالاهای خود را با تخفیف و پیشنهادات جالب توجه به فروش می‌گذارند.

امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی در این مرکز خرید فراهم است که مهم‌ترین آن‌ها سالن‌های بازی، رستوران‌های بین‌المللی و ترک و چندین صرافی است. در بازدید از مراکز خرید اوت لت استانبول برای یک خرید لذت‌بخش حتماً از این مرکز خرید مشهور دیدن کنید!

اوت لت استانبول Asya Park

اوت لت Airport؛ باکِرکوی، منطقه ی کارآموزی

یکی از بهترین مراکز خرید ارزان قیمت استانبول، اوت لت ایرپورت در بخش اروپایی این شهر است. مرکز خرید ایر پورت بدلیل طراحی مدرن و سقف‌های متحرک خود شهرت فراوانی دارد. این مجتمع مدرن حدود ۱۲۰ فروشگاه دارد که عرضه کنند‌ه‌ی کالاهای لوکس در زمینه‌ی پوشاک، محصولات آرایشی و عطر، کالای چرمی و جواهرات است. از مهم‌ترین برندهایی که می‌توان محصولات لوکس آن‌ها را در این اوت لت با قیمت بسیار مناسب تهیه کرد؛ می‌توان به جورجو آرمانی، ورساچه، فابریکا و چیکو اشاره کرد.

مرکز خرید ایرپورت دارای شش طبقه است که علاوه بر خرید بسیاری از گردشگران بخاطر فضای مفرح و امکانات تفریحی متنوع به آنجا مراجعه می‌کنند. سینما، سالن‌های تفریحی مخصوص کودکان و بزرگسالان، صرافی‌ها و مسجد از دیگر امکانات این مرکز اوت لت است. همچنین رستوران‌های معروف مانند مک‌دونالد، برگر کینگ و بورسا کباب در مجتمع تجاری ایرپورت شعبه دارند.

اوت لت استانبول Airport

اوت لت Optimum؛ منطقه ی کادیکوی

این اوت لت محبوب و بزرگ در سال ۲۰۰۸ و در محله‌ی آتاشهیر از بخش آسیایی استانبول تاسیس شد. به دلیل داشتن معماری مدرن و زیبایی که ساختمان این مجتمع دارد؛ اوپتیموم بسیار زود مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این مرکز خرید اوت لت در پنج طبقه، مجموعه‌ی گسترده‌ای از بهترین برندهای دنیا را عرضه می‌کند و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران و شهروندان استانبول برای یک خرید باکیفیت و ارزان است.

بسیاری از برندهای مطرح مانند نایک، یو اِس پولو، پوما، زارا و بنِتون در این مرکز خرید محصولات خارج از فصل خود را با تخفیف بسیار خوب به فروش می‌رسانند. همچنین این مرکز خرید گزینه‌ی بسیار مناسبی برای خرید کالاهای دیجیتال و الکترونیک است. امکانات رفاهی مانند ۱۱ سالن سینما، زمین اسکیت روی یخ، بولینگ و اجرای برنامه‌های هنری و موسیقی زنده و دارا بودن چندین رستوران از دیگر امکانات اوپتیموم است در مقام یکی از مهم‌ترین مراکز خرید اوت لت استانبول است.

تور های ویژه