”Icon of the Seas” بزرگترین کشتی تفریحی جهان

پربازدیدترین ها

گردشگری 25 فروردین ، 1403 5 دقیقه


بزرگترین کشتی تفریحی جهان

 Icon of the Seas، بزرگترین کشتی تفریحی جهان، متعلق به گروه رویال کارائیب است که در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ از بندر میامی در ایالات متحده به سمت فلوریدا سفر خود را آغاز کرده است. این کشتی با ابعادی حدوداً ۵ برابر تایتانیک بزرگ‌ترین کشتی کروز در حال حاضر محسوب شده، ۲۰ عرشه و ۱,۳۵۰ خدمه داشته و امکان پذیرایی از ۷,۶۰۰ مهمان را در ۲۸ نوع اتاق و سوئیت متفاوت دارد.

شما می‌توانید در این کشتی از امکاناتی همچون پارک آبی، استخرهای متنوع، بارها و رستوران‌های متعدد، سالن‌های رقص و اجرای زنده موسیقی و سایر سرگرمی‌ها برخوردار شوید.

بزرگترین کشتی تفریحی جهان، Icon Of The Seas

بزرگترین کشتی جهان، Icon Of The Seas با ۳۶۵ متر طول، دارای ۲۰ عرشه بوده و حدود ۷۶۰۰ نفر ظرفیت پذیرایی داشته و حدود ۲,۳۵۰ نفر خدمه در این کشتی فعالیت می‌کنند. لازم به ذکر است، این کشتی تفریحی، متعلق به گروه رویال کارائیب است. ساخت این کشتی تفریحی، تقریباً ۲ میلیارد دلار هزینه داشته و دارای ۷ استخر، ۶  سرسره آبی و بیش از ۴۰ رستوران، بار و سالن است. Icon Of The Seas اولین سفر خود را در ۲۷ ژانویه سال ۲۰۲۴ از میامی تا فلوریدا آمریکا آغاز کرده است.

بزرگترین کشتی تفریحی جهان، از امکانات و خدمات بسیار ویژه‌ای برخوردار بود و دارای اولین پارک آبی در دریاست. این پارک شامل تمام امکانات تفریحی آبی برای سنین مختلف از کودکان تا بزرگسالان است و خدمه این کشتی، ۲۴ ساعته مشغول ارائه خدمات ویژه به مسافران هستند.

امکانات بزرگترین کشتی تفریحی جهان

همانطور که مشخص است، بزرگترین کشتی تفریحی جهان یکی از خاص‌ترین و لوکس‌ترین کشتی‌های موجود در جهان بوده و امکانات و خدمات ویژه بسیاری را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این کشتی علاوه بر تفریحات آبی هیجان انگیز در پارک آبی خود، خدمات اقامتی مطلوبی را در کنار برنامه‌های سرگرم‌کننده ویژه و پذیرایی در بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها با منوی بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین امکانات بزرگترین کشتی تفریحی جهان می‌پردازیم:

پارک آبی بزرگترین کشتی تفریحی جهان

این شانس شماست که یکی پس از دیگری هیجان را در سرسره‌های متنوع Icon Of The Seas تجربه کنید، شجاعت خود را در چالشی ترسناک که تابه‌حال امتحان نکرده‌اید، بیازمایید. این کشتی تفریحی، شامل ۷ استخر و ۹ گرداب یا هیدروماساژ، از جمله بزرگ‌ترین استخر روی دریا، یک استخر معلق، یک استخر بزرگ آب شیرین، یک استخر موج، دو استخر مخصوص بزرگسالان و یک استخر اختصاصی کودکان است.

همچنین سرسره‌های این مجموعه آبی روی اقیانوس عبارتند از: بلندترین سرسره روی دریا با ارتفاع ۱۴ متر، سرسره مسابقه‌ای دو نفره، سرسره خانوادگی با ظرفیت ۴ نفر، سرسره قایق معلق در دریا و تجربه سقوط آزاد میان اقیانوس. لازم به ذکر ست، تمام این امکانات به عنوان اولین تجربه روی دریا محسوب می‌شوند.

 کشتی تفریحی جهان

آرامش روی بزرگترین کشتی تفریحی جهان

بزرگترین کشتی تفریحی جهان، دارای یک عرشه آرامش به نام Solarium که دارای استخرها، جکوزی‌ها و صندلی‌های آفتاب‌گیر است؛ بنابراین می‌توانید، روز دریایی خود را با نوشیدنی‌های یخی بارهای کشتی و آفتاب گرفتن روی عرشه‌های پهناور آن آغاز نمایید. به‌علاوه، فضای کنار استخرها مملو از موسیقی پر جنب و جوش، منوهای موکتل‌های خاص و منظره‌های ابدی و خیره‌کننده است.

  • فضایی وسیع در خلیج رویال در جزیره آرامش، استخری با بیش از ۴۰۰۰۰ گالن آب است که، بزرگترین استخر در دریا است با صندلی‌های داخل آب، محسوب می‌شود و یکی از امکانات رفاهی برای استراحت مهمانان است. مهمانان می‌توانند ساعت‌ها در نور خورشید استراحت کرده و از مناظر زیبا اطراف لذت ببرند.
  • در بالای عرشه، استخری خصوصی با منظره‌ای رو به اقیانوس تعبیه شده که افراد در آن به صورت اختصاصی به بار معروف The Lime and Coconut دسترسی دارند.
  • Suite Neighborhood اقامتگاهی برای استراحت مهمانان که در آن از امکانات استخر شنا و جکوزی برخوردارند و می‌توانند در طول روز روی عرشه آن، آفتاب بگیرند. همچنین مهمانان می‌توانند غذاهای مجلل را در آشپزخانه ساحلی این بخش و یا در فضای باز مدیترانه‌ای آن در رستوران The Grove امتحان کنند.

سرگرمی‌های ویژه بزرگترین کشتی تفریحی جهان

این کشتی علاوه بر تفریحات آبی، استخرها و جکوزی‌ها و عرشه‌های آرامش، امکانات رفاهی و تفریحی دیگری نیز در خود جای‌داده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • بزرگترین کشتی تفریحی جهان، یک سالن رقص با ظرفیت ۵۰۰۰ نفر به نام The Opus دارد که بزرگترین سالن رقص در یک کشتی کروز است.
  • این کشتی دارای یک گنبد شیشه‌ای به نام Aqua Dome روی یکی از عرشه‌های خود است. از امکانات آن می‌توان به آبشاری مرتفع و معلق که دائماً تغییر شکل داده و داخل یک استخر غواصی می‌ریزد اشاره نمود. همچنین این مجموعه دارای گزینه‌های غذاخوری برای انواع سلیقه‌ها است.
  • از دیگر امکانات این کشتی تفریحی، می‌توان به پیست اسکی روی یخ اشاره نمود که در طول سفر روی آن هنرمندان برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای مهمانان اجرا می‌کنند.
  • این کشتی تفریحی دارای یک عرشه ورزشی به نام Vitality at Sea که دارای انواع امکانات ورزشی مانند یک سالن بدنسازی، یک زمین تنیس، یک زمین بسکتبال و یک زمین والیبال است.

زیست شبانه بزرگترین کشتی تفریحی جهان

سفر با بزرگترین کشتی تفریحی جهان، تنها به تفریحات روزانه و آفتاب گرفتن روی عرشه‌های کشتی ختم نمی‌شود؛ بلکه روی این کشتی زندگی شبانه نیز جریان دارد. کلوپ‌ها و بارهای متنوع با اجراهای زنده موسیقی در سبک‌های مختلف و سالن‌های بازی شبانه روزی، می‌تواند همه سلایق را به خود جلب کند. مهمانان می‌توانند شب‌ها را با گوش سپردن به انواع موسیقی‌های زنده، صرف بهترین نوشیدنی‌ها در بارهای این کشتی به همراه انواع بازی‌های گروهی، سپری کنند.

رستوران‌های بزرگترین کشتی تفریحی جهان

این کشتی شامل ۱۷ بار و ۱۹ رستوران بین‌المللی، با منوهای آسیایی، اروپایی، مدیترانه‌ای  معروف‌ترین غذاهای سراسر دنیاست، که می‌تواند تمامی مهمانان را راضی نگه دارد. فضاهای بسیار شیک و متنوع این رستوران‌ها برای انواع قرارهای عاشقانه، دوستانه و خانوادگی مناسب بوده و مهمانان می‌توانند زمان بسیار بی‌نظیری ا در رستوران‌ها و بارهای این مجموعه آبی سپری کنند.

از هر لحظه در کشتی حداکثر استفاده را ببرید. جسارت خود را بیازمایید، برای دوری از مشغله‌های روزانه، روی عرشه‌ها آرام بگیرید و به صدای دریا گوش دهید، طعم‌های جدید و باکیفیت را کشف کنید و زندگی شبانه روی دریا را امتحان کنید. همچنین از تماشای نمایش‌های دیدنی که شما را شگفت زده خواهد کرد، لذت ببرید. این سفر یک هفته‌ای شما فرصتی برای لذت بردن از همه چیزهایی است که تا به حال در هر تعطیلات دوست داشته‌اید؛ در واقع تجربه سفر با بزرگترین کشتی تفریحی جهان، ترکیبی از انواع تجربه‌هاست.

اقامت در بزرگترین کشتی تفریحی جهان

بزرگترین کشتی تفریحی جهان، دارای ۲,۸۰۵ کابین برای پذیرایی و اقامت مهمانان است که شامل ۲۸ نوع اتاق و سوئیت متفاوت از قبیل اتاق‌های بالکن‎دار و سوئیت پاناروما با منظره اقیانوس می‌شود. این کشتی مجلل‌ترین امکانات را برای اقامت خانواده‌ها تعبیه کرده است. از بالکن‌هایی با منظره اقیانوس گرفته، تا وسائل رفاهی برای بازی و اقامت کودکان، همگی در اتاق‌های این کشتی فراهم شده‌اند.

خانواده‌ها می‌توانند، بسته به نیاز و تعداد خود، از سرویس خواب بی‌نظیر، ممیزهای کار جداگانه، فضای نشیمن مجزا داخل اتاق و بالکن و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در اتاق‌های متنوع بزرگترین کشتی تفریحی جهان استفاده نمایند. کشتی تفریحی جهان

مقایسه بزرگترین کشتی تفریحی جهان با تایتانیک

بزرگترین کشتی تفریحی جهان، Icon Of The Seas حدوداً ۵ برابر کشتی تایتانیک بوده می‌توان گفت سه برابر بزرگ‌تر از یک زمین فوتبال است. همچنین برای درک بهتر، باید گفت این کشتی از بزرگترین کشتی کروز حال حاضر به نام Wonder of the Seas حدود ۳.۴ متر بلندتر است.

لازم است بدانید، کشتی تفریحی Icon Of The Seas در مسیر رفت و برگشت دریای کارائیب شرقی و غربی حرکت می‌کند؛ به‌طوری‌که، برنامه‌های سفر کارائیب شرقی شامل بازدید از سنت کیتس و نویس، سنت توماس و سنت مارتن و سفرهای کارائیب غربی شامل بازدید از هندوراس و دو شهر کاستامایا و کوزومل در مکزیک است.

سوالات متداول

۱.ظرفیت بزرگترین کشتی تفریحی جهان چقدر است؟

این کشتی، دارای ۲۰ عرشه بوده و حدود ۷۶۰۰ نفر ظرفیت پذیرایی داشته و حدود ۲,۳۵۰ نفر خدمه در آن فعالیت می‌کنند.

۲.مسیر حرکت کشتی تفریحی Icon Of The Seas کجاست؟

این کشتی تفریحی در مسیر رفت و برگشت دریای کارائیب شرقی و غربی حرکت می‌کند.

۳.امکانات کشتی تفریحی Icon Of The Seas چیست؟

بزرگترین کشتی تفریحی جهان، از امکاناتی مانند بزرگترین پارک آبی روی دریا، بارها و رستوران‌های معروف، زمین‌های ورزشی، استخرها و فضاهای آفتاب گرفتن، کلوب‌ها و زیست شبانه، سالن‌های اجرای زنده موسیقی و تئاتر و مواردی از این قبیل برخوردار است.

۴.کشتی تفریحی Icon Of The Seas چند اتاق دارد؟

این کشتی دارای ۲,۸۰۵ کابین برای پذیرایی و اقامت مهمانان است، که شامل ۲۸ نوع اتاق و سوئیت متفاوت از قبیل اتاق‌های بالکن‎دار و سوئیت پاناروما با منظره اقیانوس می‌شود.

سخن پایانی

مجله گردشگری سفرهای پایتخت، در این مطلب به معرفی بزرگترین کشتی تفریحی جهان و بررسی امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیر آن می‌پردازد. اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به عجایب گردشگری دنیا هستید، پیشنهاد می‌شود خواندن مطالب فوق را از دست ندهید.

کشتی Icon Of The Seas با ۲۰ عرشه و ظرفیت ۷۶۰۰ نفر مهمان به همراه انواع اتاق و سوئیت برای اقامت، اولین سفر ۷ روزه خود را مناطق گرمسیر در ژانویه ۲۰۲۴ آغاز کرد و تجربه‌ای بی‌نظیر برای مهمانان خود بر جای گذاشت. امکانات ویژه این کشتی، از قبیل پارک آبی، استخرهای متنوع، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد و باکیفیت و سرگری‌های شبانه، افراد را از سراسر دنیا برای تجربه سفر با بزرگترین کشتی تفریحی جهان فرا می‌خواند.

تور های ویژه