داشتن لحظاتی خوش در بهترین کافی شاپ های سن پترزبورگ

پربازدیدترین ها

راهنمای سفر 11 فروردین ، 1403 5 دقیقه
کافی شاپ های سن پترزبورگ

در هر شهری که سفر می کنید کافه گردی می تواند بخشی از آن باشد، کافی شاپ های سن پترزبورگ بخش مهمی از گردشگری شهر را به خود اختصاص داده است که برای اهالی سفر جذاب است.  قدمت کافه رفتن در شهرهای اروپایی و کشور روسیه حدود ۲۰۰ سال است‌ که بسیار پر فراز و نشیب بوده است. در کشور روسیه بسیاری از طبقات جامعه میل شدیدی به کافه رفتن دارند و هنگامی که میخواهند از زندگی روزمره خود فاصله بگیرند و یا ذهن خود را آرام سازند پا به کافه های شهر می گذارند.

کافه گردی در سن پترزبورگ

کافه گردی امروزه در روسیه بسیار رایج است و در شهر تاریخی سن پترزبورگ بخشی از تفریحات ساکنان شهر به حساب می آید. سفرهای پایتخت امروز ۱۰ مورد از کافی شاپ های سن پترزبورگ را برای شما مخاطب اهل سفر معرفی می کند تا هنگامی که به این شهر سفر کردید کافه ی دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنید.

شهر سن پترزبورگ در واقع با قهوه کار می کند! این بدین معنی است که مردمان این شهر برای رفع خستگی های خود نوشیدنی گرم قهوه را انتخاب می کنند و داشتن یک کافی شاپ از شغل های پردرآمد روسیه به حساب می آید. فرقی نمی کند که شما صبح زود در زمان طلوع خورشید در میانه روز و یا قبل از شب مکانی برای نوشیدن قهوه بخواهید به راحتی میتوانید در سن پترزبورگ آن را پیدا کنید. خاطرتان جمع که تمام کافی شاپ های سن پترزبورگ برای نوشیدنی که به دنبالش هستید عالی هستند. برای انتخاب یک کافی شاپ خوب در سن پتربزورگ، خدمات عالی کافه، محیط زیبا و لوکس، نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری بسیار مهم است تا یک کافه در لیست انتخاب مسافران قرار بگیرد.

کافه گردی در سن پترزبورگ
شهر سن پترزبورگ جاذبه هایی چون موزه ارمیتاژ، کلیسای سنت ایزاک، قلعه پیتر و پاول، کلبه پتر کبیر، کلیسای ناجی در خون، موزه روس،کاخ کنستانتین وفکسی، کاخ کاترین،کاخ پترهوف، اسب سوار برنزی، دریای بالتیک، دیوار ساحلی با مجسمه‌های ابوالهول که دیدن هر کدام ای مکان ها برای آشنایی با تاریخ روسیه مفید است و در کنار  آن چندین کافی شاپ خوب  قرار دارد که خستگی سفرتان را فراموش کنید.

بهترین کافی شاپ های سن پترزبورگ

  • بندیت کافه کو | Bandit Coffee Co

شرکت Bandit Coffee یک کافی شاپ مد روز با دمنوش های خوشمزه در فضایی دلباز و زیبا است که از بهترین کافی شاپ های سن پترزبورگ به شمار میرود.  Bandit یک مکان برجسته برای  نوشیدن قهوه فوق العاده  است و جالب توجه شما که منوی غذایی آن تازه راه اندازی شده آنها است و تا حدود دو سال پیش فقط در آن سرو نوشیدنی موجود بود. پس اگر هم میخواهید قهوه سرو کنید هم غذای لذیذ روسی نوش جان کنید  Bandit یکی از گزینه های مناسب است که سفرهای پایتخت به شما پیشنهاد میکند. در اینجا هر نوع قهوه ازجمله لاته، اسپرسو،  کاپوچینو ، امریکنو  و… موجود است.

بستنی و شیک نیز در منوی آن وجود دارد به خصوص که در فصل تابستان بسیار مشتری های زیادی دارد. مکان نمای رستوران با  ساختمانی سیاه رنگ همراه با شیشه های رو به خیابان است. بسیاری از مشتری ها هنگامی که قهوه می نوشند دوست دارند نمایی روبه خیابان داشته باشد  و Bandit این امکان را به مشتری ها میدهد اگر قهوه آنها را خیلی دوست دارید، می توانید یک یا دوبسته برای خود بخرید و سوغات بینظیری از آن  داشته باشید. برای خوردن غذا به پیشنهاد سر آشپز توجه کنید که می تواند غذای لذیذ و خاصی برای شما تدارک ببنید.

www.banditcoffee.co

کافی شاپ های سن پترزبورگ

۲-بینز بارلو | Beans & Barlour

اگر اکثر کافی‌ شاپ‌ های سن پترزبورگ بسته باشد خیالتان راحت باشد، Beans & Barlour  باز می‌ماند.  Beans یک فضای بسیار سرگرم کننده با نوشیدنی های دسر خوش طعم، شیرینی های نیویورکی برجسته است. منوی قهوه  منحصر به فردی نیز دارد. در اینجا قهوه ارگانیک را با شیر سرو می کنند. لاته های مخصوص  بسیار خوشمزه با تزیین  بسیار زیبا از باریستاکار و غذاهای مخصوص شبیه غذاهای خانگی در آن موجود است. در Beans & Barlour یادتان باشد، کاپوچینوی کرم برولی آن شگفت انگیز است و شما حتی می توانید کرم بروله را در قهوه خود که شیرین و خوشمزه است در نوشیدنی تان اضافه کنید که بروی کاپوچینوی شما آورده می شود. یکی دیگر از بهترین انتخاب های اینجا ، Iced Latte آنها با موکا و شکلات سفید است.

برای تمام شب‌های پایانی شما، چه برای انجام کارتان چه هنگامی که نیاز به انرژی بیتشری دارید، Beans & Barlour  یک گزینه ی بسیار مناسب در سن پترزبورگ است. از چشیدن شیرینی های نیویورکی آنها را نیز غافل نشوید. Beans & Barlour محیط کوچکی دارد و اکثر میزهای آن یک نفره هستند و میزهای دو نفره را هم دارند اما در ساعات شلوغ خیلی نمی توانید زمان طولانی سپری کنید و برای نوشیدن یک قهوه  زمان دارید.

www.beansandbarlour.squarespace.com

بینز بارلو

۳-بلک کرو کافی شاپ | Black Crow Coffee Shop

کافی شاپ بلک کرو یک کافه عالی در شهر سن پترزبورگ است. این کافه  در بخش شمال شرقی شهر کنار خانه های قدیمی  جذاب قرار دارد که بخشی از  بافت تاریخی محسوب می شود.  تمام دیوارهای کافه با هنرهای محلی تزیین شده است و قهوه و شیرینی‌های خوشمزه، به مشتری عرضه میگردد.  اینجا مشابه مکانی در منطقه گراند سنترال است که فضای عجیب و غریب و خلاقانه ای دارد. کافی شاپ بلک کرو با فضای خلاقانه از کافی شاپ های سن پترزبورگ است که در بین گردشگران بسیار معروف است. در اینجا گزینه‌های مختلفی از قهوه‌های دست‌ساز مانند پور-اور، دم‌نوش سرد، چای لاته، و همچنین منوی کامل کافه دولچه (قهوه طعم‌دار) را ارائه  می شود. اگر سفری در  سن پترزبروگ دارید این کافه محیط دنج است که سفرهای پایتخت به شما پیشنهاد می دهد.

۴- د بِلَند | The Blend.

اگر هوس یک لاته شیر و یا نوشیدنی سرد و خاص را داشتید، The Blend یک فروشگاه کامل  برای شما است. The Blend قهوه های خوشمزه و  نوشیدنی های گرم و سرد در مغازه‌ای مد روز عرضه میکند.  زیبایی‌شناسی شیک لوکس این کافه  مورد نظر اهالی شهر سن پترزبورگ و گردگشران است. میزهای ۱ الی ۵ نفر در این کافه موجود است. سیگار کشیدن در این کافه ممنوع نیست و بسیاری به دلیل کشیدن سیگار این محیط را انتخاب میکنند. این مکان در مرکز شهر و درر کنار ساختمان بی تایمز قرار دارد  که از محله های تاریخی روسیه است. The Blend از کافی شاپ های سن پترزبورگ است که معروفیت زیادی برای کافه گرد ها دارد.

کافی شاپ های سنت پترزبورگ

۵-کرفت کافه دون تاون | Craft Kafe Downtown

با سبک زندگی شلوغ و شلوغ مرکز شهر سنت پیت یا همان سن پترزبورگ، همیشه خوب است که در کافی شاپ  دنجی کمی استراحت کنید. در کرافت کافه، می‌توانید گزینه‌های قهوه‌ای خوشمزه از سرد گرفته تا اسپرسو را علاوه بر منوی قهوه تخصصی  انتخاب کنید. منوی تخصصی آنها گزینه های قهوه بسیار خوشمزه ای را شامل می شود. Hot Mom اسم یکی از لاته های کرفت دون تاون است، یک لاته کارامل یخی که شیر بادام دارد. یادتان باشد نوشیدنی Hot Mom را با تکه ای از کیک دانه خشخاش لیمویی همانجا  نوش جان کنید که برایتان طعم دلپذیری خواهد بود. این کافه میزهای یک نفره تا ۵ نفره دارد و بسیار محیط صمیمانه و دوستانه ای دارد که از با کیفیت ترین  کافی شاپ های سنپترزبورگ محسوب می شود.

www.craftkafe.com

کرفت کافه دون تاون

۶- دریفوود کاوا اند روستری | Driftwood Kava and Roastery 

اگر به دنبال یک مکان خنک برای ملاقات با یک دوست  و یا انجام برخی کارها و ملاقات  هستید Driftwood Kava and Roastery در خیابان مرکزی مکانی  مناسب به حساب می آید. فضای داخلی Driftwood به فضایی مدرن،  دوستانه و گرم تبدیل شده است که مطمئناً دوست دارید زمانی را در آن بگذرانید . از خلاقیت های شگفت انگیز آن محیط آرام به همراه تابلوهای خوشنویسی، گلدان های سرسبز، طراحی و رنگ های آرام و سرد کافه هست. اینجا  یک منوی کامل قهوه همراه با کاوا، اسموتی و غذا دارند. ساندویچ‌های صبحانه کروسانتی آنها با یک لاته سرد ارائه می شود که بسیار خوشمزه است. Driftwood قهوه خود را همانجا برشته می کند و از تازه بودن قهوه مطمئن می شوید  و واقعا تازه است. اولین مکان آنها در Seminole واقع شده است و از معروف ترین کافه های سنپترزبورگ به حساب می آید.
www.driftwoodkavacoffeecafe.com

دریفوود کاوا اند روستری

۷-گپ سی سول کافه هاوس | Gypsy Souls Coffeehouse

کافی شاپ گیپسی سولز مکانی است که می توانید یک فنجان قهوه محلی دم کرده را نوش جان کنید. این کافه نیز از برترین کافی شاپ های سنپترزبورگ است.  در اینجا دانه‌های قهوه خود را از سراسر کشور مانند تانزانیا، برزیل، اندونزی، پرو و غیره تهیه می‌کنند و سپس دانه‌های قهوه را تقریباً روزانه در خانه برشته می‌کنند.. کافه ای که محیط نسبتا بزرگی را نیز دارد. در بیشتر موارد بسیار آرام و ساکت است. نوشیدنی معمولی آن یک قهوه ساده با شیر بادام است. قهوه هایش همه برشته هستند و بوی قهوه فضا را پر کرده است و با دارچین کمی سرو می شود. ساندویچ صبحانه اینجا بسیار خوشمزه است و مخصوص همین کافه است که میتوانید سفارش دهید.
www.gypsysoulscoffeehouse.com

۸-اینترمزوکافه | Intermezzo Coffee & Cocktail

افراد اینترمزو کافه را به قهوه و وشیدنی سردIntermezzo  آن میشناسند. در طول روز آنها قهوه های خوشمزه و دم کرده مخصوص سرو می کنند و در شب فقط نوشیدنی های سرد مخصوص اینترمزو ارائه می شود. در اینجا  قهوه خود را ازKuma Coffee از سیاتل، واشنگتن تهیه کنند، و تازه و خوشمزه است. محیط این کافه کوچک و مانیمالیستی است ولی میتوانید یکی از بهترن تجربه ها را داشته باشید. لاته و کاپوچینو این مکان در سن پترزبورگ زبان زد خاص و عام است و به همین خاطر یکی از بهترین کافی شاپ های سن پترزبورگ محسوب می شود.
www.intermezzo.co

کافی شاپ های سن پترزبورگ

۹-کاهوا | Kahwa

قهوه در Kahwa از مواد اولیه باکیفیت و تازه درست می شود و بسیار خستگی را ازبین میبرد.  تمامی قهوه های استرالیایی و برزیلی اروزانه در کاهوا در محله سنت پیت برشته، بسته بندی و دم می کنند. این مکان به نسبت کافی شاپ های دیگر  سن پترزبورگ شلوغ تر است. اگر قهوه خوب دوست داشته باشید، کاملاً  سرحال می شوید. از غذاهای معروف اینجا  ساندویچ های انواع کباب های است که منوی غذایی این کافه است. Kahwa مروغوب ترین قهوه ها را دارد و از کافی شاگپ های سن پترزبورگ است که مامش آوازه دارد.

www.kahwacoffee.com

کافی شاپ های سن پترزبورگ

۱۰-پاردکو | Paradeco

زیباترین کافی شاپ در سنت پترزبورگ یعنی ، پارادکو خوش آمدید.  این جمله ای است که روی درب کافه نوشته شده است. این کافی‌شاپ، در شلوغ ترین نقطه شهر قرار دارد  و در فضای مجازی اینستاگرام بسیار معروف است. فضای داخلی با ترکیبی از  رنگ های آرام و تند دیزاین شده است.  اگر عاشق رنگ صورتی ، گلبهی، نارنجی هستید، دنج ترین مکان برای شما است زیرا  تمام دیوارهایش و وسایل کافه با این سه رنگ دیزاین شده اند. نوشیدن قهوه در اینجا با زیبایی شناسی لوکس و خاص واقعا رویایی است. لاته شیر جو دوسر یخی آنها با وانیل  از نوشیدنی های سرد برای فصل تابستانی است.. همچنین نان تست آووکادوی آنها  بسیار مععروف است. همه ی این توصیف ها باعث شده که پارادکو از بهترین کافی شاپ های سنپترزبورگ باشد.

www.paradecocoffee.com

کافه گردی یکی از تفریحات محبوب گردشگران در شهرهای مختلف دنیا  به شمار میرود. در کافه‌ها می‌توانید سبک زندگی مردم را از نزدیک مشاده کنید و با غذاهای خاص هر منطقه آشنا شوید. سن پترزبورگ نیز مانند همه شهرهای بزرگ و توریستی دنیا، کافه‌های فراوانی دارد اما با خواندن این مطلب  دیگر به راحتی راحت می توانید کافه ی مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

تور های ویژه