بزرگترین پارک آبی شناور جهان کجاست؟

پربازدیدترین ها

گردشگری 18 فروردین ، 1403 5 دقیقه
پارک آبی آکوافان دبی

به پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun) خوش آمدید! جایی که می‌توانید در دنیایی از جاذبه‌های آبی هیجان‌انگیز و سرگرمی‌های بی‌پایان شیرجه بزنید. برای یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی در پارک آبی AquaFun، بزرگ‌ترین پارک آبی بادی سرپوشیده دبی، با مساحت ۲۷۰۰ مترمربع که ۲۵ متر در دریا امتداد دارد، آماده باشید. این مجموعه، بیش از ۱۱۰ بازی مفرح و هیجان‌انگیز برای سپری‌کردن خوش‌ترین اوقات در گرمای دبی، به گردشگران ارائه می‌دهد.

این راهنما، توسط مجله گردشگری سفرهای پایتخت، برای آشنایی هرچه بیشتر گردشگران عزیز با پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun) تهیه شده است. مطالب زیر، تمام اطلاعاتی را که برای استفاده بهینه از بازدیدتان نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهند.

پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun)، بزرگ‌ترین پارک آبی بادی دبی در ساحل  JBR

پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Funیک پارک تفریحی شناور در منطقه عین دبی، سرگرمی‌های ساحلی را در پس‌زمینه برج‌های پرنفوذ دبی و نمادین این منطقه ارائه می‌دهد. Aqua Fun بافاصله ۲۵ متری از ساحل، شامل بیش از ۷۵ مانع هیجان‌انگیز روی سطح اقیانوس شناور است. جاذبه‌های اصلی در Aqua Fun شامل مسیرهای بادی با موانع، پل‌هایی که مسیرها را به یکدیگر متصل کرده و سرسره‌هایی است که مقصد نهایی آن‌ها داخل آب اقیانوس است.

این پارک آبی برنده جوایز با چشم‌اندازها و اهداف خیره‌کننده از جمیرا بیچ رزیدنس، گزینه‌ای عالی و مناسب برای هر کسی که به دنبال ماجراجویی در کنار ساحل است، محسوب می‌شود. اگرچه تصور آن از راه دور دشوار است، اما تمام جاذبه‌های این پارک دارای تم‌های مختلف دبی هستند.

پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun) وعده می‌دهد که بتواند به طور هم‌زمان از آبی دریا و گرمای خورشید استفاده نمایید. همچنین این مجموعه امکانات لازم را برای ساعت‌ها لذت برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان فراهم می‌کند. پارک آبی AquaFun در تمام طول سال باز خواهد بود.  

حداقل سن ورود به پارک شش سال است. کودکان ۶ تا ۱۱ ساله می‌توانند بلیط کودکان را رزرو کنند. برای افراد بالای ۱۲ سال، می‌بایست بلیط‌های بزرگسال را انتخاب کنید که شامل جلیقه نجات و نظارت نجات غریق به اضافه گذرنامه تمام روز است.

امکانات پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun)

پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun)، اولین و بزرگ‌ترین پارک آبی بادی روی اقیانوس، شامل امکانات تفریحی و رفاهی متعددی در واقع در ساحل جمیرا بیچ رزیدنس در منطقه عین دبی است. در ادامه به بررسی مهم‌ترین امکانات این مجموعه آبی می‌پردازیم:

  • سرسره‌های آبی متعدد با ارتفاع و سرعت‌های مختلف
  • رودخانه روان برای یک سواری آرام
  • یک استخر موج برای یک تجربه هیجان انگیز مانند اقیانوس
  • منطقه بازی Kiddie با سرسره‌های کوچک‌تر و آب‌نماهایی که مخصوص کودکان خردسال طراحی شده است
  • رخت‌کن و کمد برای راحتی شما
  • اسنک بارها و رستوران‌ها برای رفع گرسنگی شما
  • قسمت‌های نشیمن سایه‌دار با چتر
  • کمک‌های اولیه و کمک‌های پزشکی به همراه غریق نجات‌های حرفه‌ای و مجرب در محل

پارک آبی آکوافان دبی

همچنین از جمله خدمات اضافه این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود

  • رزرو مهمانی‌های خصوصی برای مناسبت‌های خاص
  • نجات‌غریق‌های آموزش‌دیده در پارک آبی برای ایمنی
  • آموزش شنا برای مبتدیان
  • تخفیف ویژه برای گروه‌ها و مدارس

رستوران‌های پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun)

با صرف یک وعده عصرانه بی‌نظیر بعد از شنا و انواع تفریحات آبی، روز را با بهترین حالت خود در پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Funبه پایان برسانید. شما می‌توانید انواع رستوران‌ها و غذاخوری‌های معروف مانند Shake Shack،Couqley French Bistro  یا غذاهای خوشمزه متعدد در The Walk را در فضای باز پارک در JBR انتخاب کرده و از تنوع آن‌ها لذت ببرید.

دبی به دلیل ترکیبی خیره‌کننده از سواحل شنی طلایی و پارک‌های آبی شهرت دارد که جلوه فوق‌العاده‌ای به این شهر داده است. پارک آبی آکوافان نیز، یکی از همین جاذبه‌های گردشگری و تفریحی است که از امکانات رفاهی متعددی در مجموعه خود برخوردار است. آکوا فان دبی نوید یک تجربه شنای باورنکردنی و لذت‌بخش را می‌دهد. پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Funرا برای یک ماجراجویی شگفت‌انگیز شنا در دبی از دست ندهید.

قیمت بلیط پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun)

پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun) چندین پکیج با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌دهد. در اینجا اطلاعاتی در مورد بسته‌ها و بلیط‌های Aqua Fun آورده شده است که توصیه می‌شود باتوجه‌به تعداد و شرایط خود، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است، با خرید هر یک از این پکیج‌ها به‌تمامی امکانات پارک آبی آکوافان دسترسی خواهید داشت. انواع پکیج‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

  • قیمت بلیط آکوا فان پارک دبی برای بزرگسالان و کودکان بالای ۶ سال: ۱۵۰ درهم
  • هرکسی که قصد دارد یک سفر یک‌روزه پر از سرگرمی را با دوستان یا خانواده خود که همگی مایل به بازدید از AquaFun هستند، داشته باشد، می‌تواند از پیشنهاد کارت بلیط تمام روز ما استفاده کند؛ بلیط‌های تمام روز گروهی فقط ۹۹ درهم هستند و می‌توانند در گروه‌های چهارنفره خریداری شوند.
  • بلیط‌های گروهی هیجان‌انگیز آبی به مبلغ ۱۲۵ درهم برای هر نفر در یک گروه پنج نفره  ارائه می‌شود؛ این پکیج برای کودکان و همچنین بزرگسالان قابل استفاده است.

پارک آبی آکوافان دبی

پکیج‌های تولد در پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun)

همان‌طور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین امکانات و خدمات ارائه شده توسط پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Funامکان رزرو مجموعه برای مهمانی‌ها و مراسم ویژه است. ازاین‌رو، این پارک آبی سه بسته تولد منحصر به فرد را ارائه می‌دهد که مطمئناً ایده بسیار جالبی برای سرگرمی و خوش‌گذرانی مهمانان در طول جشن تولد خواهد بود:

  • پکیج تولد ساحل شنی که شامل خیمه، ۱۰ صندلی و میز می‌شود، معادل ۳۰۰ درهم امارات خواهد بود
  • پکیج تولد امواج شامل غریق نجات، سه بازی، خیمه، ۱۰ صندلی و میز بوده و برای رزرو آن می‌بایست حدود ۵۰۰ درهم امارات بپردازید.
  • پکیج تولد آکوا فان نیز، شامل غریق نجات، سه بازی، خیمه، ۱۰ صندلی و میز و دسترسی به سالن استراحت است و  ۸۰۰ درهم امارات هزینه دارد.

دسترسی به پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun)

شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از حمل و نقل عمومی، وسایل نقلیه شخصی و خدمات تاکسی و سایر امکانات سواری دبی، خود را به پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Funبرسانید. هنگام سوارشدن به اتوبوس‌های عمومی برای رسیدن به Aqua Fun، از مسیرهای F55A یا ۸۴ استفاده کنید.

برج‌های دریاچه جمیرا و ایستگاه‌های مترو مارینا دبی به ترتیب نزدیک‌ترین ایستگاه‌های خط‌قرمز مترو دبی به AquaFan هستند. همچنین از طریق سرویس تراموا بین این ایستگاه‌ها و ایستگاه جمیرا بیچ رزیدنس ۲ که حدود ۱۰ دقیقه پیاده تا AquaFun فاصله دارد، ارتباط آسانی وجود دارد.

پارکینگ پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun)

پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Funدارای فضاهای پارکینگ اختصاصی در ساحل جمیرا، نزدیک دبی مارینا مال است. وجود پارکینگ اختصاصی کار را برای افرادی که با اتومبیل شخصی خود به این مجموعه می‌آیند، تسهیل می‌کند.

مشتریانی که ۱۰۰ درهم برای هر فعالیتی خرج کنند، در صورت ارائه مدرک، واجد شرایط برای سه ساعت استفاده رایگان از پارکینگ واقع در ساحل JBR هستند. پارکینگ دبی مارینا مال نیز از یکشنبه تا پنجشنبه بین ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۶:۵۹ بعد از ظهر با هزینه ۲۰ درهم در هر ساعت پس از سه ساعت استفاده رایگان، همین امکانات را ارائه می‌دهد.پارک آبی آکوافان دبی

قوانین و مقررات پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun)

مجموعه پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Funنیز، مانند سایر جاذبه‌های تفریحی و گردشگری دبی، دارای قوانین و مقررات ویژه‌ای برای برخورداری از امکانات خود است. بنابراین توصیه می‌شود پیش از دریافت بلیط و مراجعه به پارک آبی، حتماً از شرایط ورود به این مجموعه و سایر قوانین ایمنی آن مطلع شوید، تا تجربه‌ای به‌یادماندنی برای خود و همراهانتان رقم بزنید. در ادامه به بررسی مهم‌ترین قوانین پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Funمی‌پردازیم:

  • حداقل سن ورود برای ورود به پارک ۶ سال است و همه بازدیدکنندگان باید ۱۱۰ سانتی متر قد یا بلندتر برای ورود به پارک داشته باشند. افراد زیر این آستانه مجاز به ورود نخواهند بود.
  • برای ورود به پارک آبی آکوافان، طبق مقررات ورود، فقط بازدیدکنندگانی که مدرک شناسایی از قبیل شماره شناسه یا گذرنامه دارند می‌توانند وارد شوند.
  • مهارت‌های اولیه شنا برای این فعالیت ضروری است.
  • شرایط پزشکی از جمله صرع، بارداری، مشکلات قلبی یا تنفسی یا کسانی که گچ‌بری دارند واجد شرایط نیستند.
  • بلیط‌ها تحت هیچ شرایطی قابل‌استرداد نیستند و بنابراین نباید قبل از خرید کنسل شوند.

موقعیت مکانی و ساعت کار پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun)

پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun) حدود ۱۳۰ متر در ۳۰ متر است که آن را به یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های بادی جهان با ۷۲ مانع تبدیل می‌کند؛ بنابراین به‌شدت توصیه می‌شود، در سفر خود به دبی، حتماً یک روز هیجان‌انگیز در این پارک را در کنار دوستان و خانواده تجربه نمایید. هنگام بازدید از پارک آبی، روزی واقعاً فراموش‌نشدنی را تجربه خواهید کرد.

با تهیه بلیط ورودی Aqua Fun، مهمانان به ساحل، جلیقه نجات حرفه‌ای و نظارت گارد نجات و همچنین نظارت گارد لایف در ساعات پارک روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر دسترسی کامل داشته و می‌توانند در طول ساعت کاری پارک از این امکانات بهره‌مند شوند. در نظر داشته باشید، در تعطیلات و ایام خاص، ممکن است زمان‌بندی مجموعه آبی آکوافان تغییر کند.

سخن پایانی

پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun) مقصد نهایی برای ساکنان و گردشگران از بیش از ۱۲۰ کشور دنیا است که در بین پنج فعالیت برتر دبی برای تجربه رتبه‌بندی شده است. آکوافان را می‌توانید در (Jumeirah Beach Residence JBR)، یکی از محبوب‌ترین سواحل امارات متحده عربی، با بیش از ۴۵ رستوران، سینما، بارها و چشم‌انداز نمادین در منطقه Dubai Eye در فاصله چندقدمی پیدا کنید.پارک آبی آکوافان دبی

اگر قصد سفری خاطره‌انگیز به دبی را دارید، پیشنهاد می‌شود حتماً سری به این پارک آبی هیجان‌انگیز بزنید. به‌محض خرید بلیط، برای تمام روز به JBR وارد می‌شوید و می‌توانید تا جایی که دوست دارید بدون محدودیت از امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه بارهاوبارها استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه رزرو بلیط پارک آبی آکوافان دبی (Aqua Fun) با کارشناسان آژانس مسافرتی سفرهای پایتخت در ارتباط باشید. 

سؤالات متداول

۱) پارک آبی آکوافان دبی(Aqua Fun) کجاست؟

The Beach, opposite of – Jumeirah Beach Residence – Dubai – United Arab Emirates

۲) آیا در نزدیکی پارک آبی آکوافان رستوران وجود دارد؟

بله این مجموعه آبی دارای ۴۵ رستوران و غذاخوری متنوع است، که راهنمای رستوران‌های JBR به شما کمک می‌کند مکان‌های مناسبی برای وعده‌های غذایی در میان سرگرمی‌های آبی پیدا کنید.

۳) ساعت کاری پارک آکوافان چیست؟

این پارک همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر در دسترس است، مام ممکن است در برخی روزها و تعطیلات، این بازه زمانی تغییر کند.

۴) آیا اقدامات ایمنی توسط Aqua Fun در JBR DUBAI انجام می‌شود؟

پارک آبی آکوافان دبی ایمنی و رفاه مهمانان خود را بسیار جدی می‌گیرد و اقدامات امنیتی مختلفی را اجرا کرده است؛ از جمله اینکه غریق نجاتان در طول روز اقیانوس را رصد می‌کنند و در هر بلیط یا بسته‌ای که می‌فروشند، جلیقه نجات نیز گنجانده شده است.

۵) قیمت بلیط ورودی پارک آبی آکوافان دبی(Aqua Fun) چقدر است؟

پارک آبی آکوافان، پکیج‌های متنوعی دارد که از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. اما به‌طورکلی، هزینه بلیط برای هر نفر حدود ۱۵۰ درهم امارات است.

تور های ویژه