مرتفع ترین هتل لوکس جهان در شانگهای چین!

پربازدیدترین ها

گردشگری 05 اردیبهشت ، 1403 7 دقیقه
هتل جِی شانگهای

هتل جِی شانگهای با ارتفاع ۶۳۲ متر از سطح زمین و با ۱۲۰ طبقه در شهر شانگهای چین افتتاح شد. این هتل لوکس دارای ۱۶۵ اتاق و آسانسورهایی با سرعت باورنکردنی ۱۸ متر بر ثانیه یا ۴۷ کیلومتر بر ساعت است.

گشایش این هتل به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سراسر جهان به تعویق افتاده بود اما اکنون با واکسیناسیون های گسترده و البته رعایت نکات بهداشتی مانند داشتن ماسک بالاخره افتتاح شد و در هر ساعتی از شبانه روز پذیرای مهمانان هتل است.

شهر شانگهای در چین چرا از اهمیت بالایی برخوردار است؟

چین یکی از کشورهای بزرگی است که شهرهای بسیار زیادی دارد و یکی از معروف ترین آنها شهر شانگهای است. این شهر دومین شهر بزرگ جهان است که از توسعه یافته ترین و پیشرفته ترین شهرهای دنیا و از اصلی ترین پایگاه های اقتصادی در جهان است. شانگهای با داشتن جاذبه های گردشگری فراوان و بافت شهری مدرن و امروزی و ساختمان های عظیم و باشکوه و آسمان خراش های دیدنی مقصد گردشگران بسیار زیادی است و از شهرهای پر بازدید کشور چین محسوب می شود. امروزه شانگهای یکی از توسعه یافته ترین و پیشرفته ترین شهرهای منطقه و جهان به شمار می آید.

اکنون هم که دولت چین با ساختن هتل جِی شانگهای جاذبه گردشگری خارق العاده دیگری به جاذبه های قبلی اضافه کرده است مطمئنا میزان توریست ها و گردشگران بیش از پیش خواهد شد.

ویژگی های هتل جِی شانگهای چیست؟

  • مهم ترین ویژگی این برج این است که از لحاظ آماری (بعد از برج خلیفه در دبی) بلند ترین برج در تمام دنیاست.
  • همچنین این برج دارای ۱۲۰ طبقه و ۱۶۵ اتاق است.
  • آسانسور این هتل نیز خود یکی از شگفتی های آن است که با سرعت حدود ۴۷ کیلومتر بر ساعت حرکت می کند.
  • مهمانان پس از رزرو اتاق خود با استفاده از آسانسورهای بسیار سریع به طبقات مختلف این برج مارپیچی و در نهایت اتاق خود راهنمایی می شوند.
  • این هتل در طبقه ۴۷ یک استخر بسیار بزرگ و لوکس دارد که می تواند مسافران عاشق شنا کردن را راضی کند.
  • همچنین اگر دوست دارید از رستوران های این هتل دیدن کنید باید بگوییم که این هتل دارای ۷ رستوران مختلف با منوهای غذایی مختلف و مناسب با انواع رژیم های غذایی است و شما با هر سلیقه و رژیم غذایی که داشته باشید می توانید دلی از عذا در بیاورید.

ویژگی های هتل جِی شانگهایقیمت اقامت در هتل جِی شانگهای

مطمئنا شما هم انتظار داشتید که بهره مندی از خدمات و امکانات بلندترین برج لوکس دنیا در جهان چندان ارزان نباشد. اما باید بگوییم که هزینه های این هتل لوکس کمی بالا است.

اتاق های این رستوران از نظر اندازه و امکانات متفاوت هستند و به همین دلیل قیمت های متفاوتی نیز دارند. به طوریکه هزینه یک شب ماندگاری در یکی از اتاق های معمولی این هتل چیزی حدود ۴۵۰ دلار برای هر مسافر هزینه بردار است. هرچه قدر اتاق در طبقه بالاتری قرار بگیرد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. به طوریکه هزینه ماندن در یک اتاق لوکس در یکی از طبقات بالا می تواند تا ۱۰ هزار دلار نیز افزایش پیدا کند که قیمتی بسیار بالا و نجومی است.

بازگشایی هتل جِی شانگهای

این هتل قرار بود که خیلی زودتر از این ها بازگشایی شود اما متاسفانه همه گیری بیماری کرونا کارهای این هتل را نیز عقب انداخت. تا اینکه در نهایت این هتل عظیم رسما گشایش یافت. مسئولان هتل جِی شانگهای می گویند که در روز افتتاح هتل بخاطر هجوم مشتاقان به وب سایت هتل این وبسایت به علت شلوغی برای مدتی از کار افتاده است !

مالکیت هتل جی شانگهای متعلق به چه شخص یا شرکتی است؟

هتل جِی شانگهای که به تازگی بازگشایی شده است جزئی از مجموعه هتل های بین المللی جین جانگ است و دولت چین دارنده سهام آن است. این هتل مرتفع در قلب مراکز تجاری و مراکز مالی مانند بانک های مهم و بزرگ و معتبر واقع شده است.

اقامت در هتل جِی شانگهایچند مورد از بهترین هتل های لوکس به غیر از هتل جِی شانگهای

همانطور که گفتیم شهر شانگهای چین که به عنوان دومین شهر بزرگ دنیا شناخته می شود با داشتن جاذبه های گردشگری متعدد و مختلف مقصد بسیاری از گردشگران و توریست ها از سراسر دنیا است. به همین دلیل نیاز به وجود هتل های مختلف با امکانات متفاوت برای اقشار متفاوت جامعه در این شهر باعث شد تا هتل های زیادی در آنجا ساخته شود.

تا اینجای مقاله در مورد هتل جِی شانگهای که دومین هتل و برج بلند جهان بعد از برج خلیفه دبی است صحبت کردیم. قصد داریم از اینجا به بعد شما را با چند مورد از دیگر هتل های ۵ ستاره شانگهای آشنا کنیم تا هنگام سفر به این شهر منحصر به فرد هتل خود را هوشمندانه و با اطمینان انتخب کنید و سفر لوکسی را نیز تجربه کنید.

هتل دابلیو شانگهای د باند (W Shanghai – the Bund)

این هتل زیبا و ۵ ستاره در مرکز شهر و در قلب شانگهای جای دارد. دسترسی این هتل به مراکز خرید و گردشگری بسیار مناسب است. مساحت داخلی این هتل ۵۸۰۰ متر مربع است و ازامکاناتی مانند اینترنت رایگان برای همه، سرویس حمل و نقل و مرکز تجاری ۲۴ ساعته برخوردار است. همچنین این هتل دارای اتاق های ملاقات و سالن سمینار و کنفرانس نیز مجهز می باشد.  همچنین اگر در این هتل اقامت داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه بیشتر از سرویس های حمل و نقل هتل برای رفتن به قسمت های مختلف شهر و مراکز تجاری نیز استفاده کنید. این هتل امکانات زیاد و مناسبی دارد و تنها فرق بسیار مهم آن با هتل جِی شانگهای، ارتفاع بسیار بلند و خیره کننده هتل تازه تاسیس جِی است.

هتل سنت رجیس شانگهای The St. Regis

این هتل دقیقا در مرکز شهر شانگهای قرار گرفته است. به طوریکه برای رفتن به معبد بودا و معبد جینگان با ماشین به ترتیب تنها ۵ و ۸ دقیقه فاصله دارید. این هتل با داشتن مساحتی حدود ۱۳۵۰ متر مربع دارای سالن کنفرانس و سمینار است بنابراین برای سفرهای کاری و تجاری نیز بسیار مناسب است. این هتل دارای اینترنت رایگان، مرکز تجاری، و با پرداخت هزینه اضافی سرویس های رفت و برگشت و پارکینگ اختصاصی است. اگر هزینه هتل جِی شانگهای برای شما کمی زیاد بود می توانید این هتل را نیز برای اقامت خود در شهر شانگهای انتخاب کنید.

هتل سنت رجیس شانگهایهتل فور سیزن شانگهای (Four Season)

هتل فور سیزن (Four Season) یکی از هتل های ۵ ستاره محبوب در شهر شانگهای است. این هتل دقیقا در قلب شانگهای و در منطقه پودونگ واقع شده است. فاصله این هتل تا برج شانگهای و برج جین مائو تنها ۱۵ دقیقه است و در این مدت زمان کوتاه می توانید به دیدن این مکان های گردشگری زیبا و خارق العاده بروید. تمام اتاق های این هتل بسیار شیک و لوکس و مدرن و البته تمیز و بهداشتی هستند. این هتل دارای خدمات رفاهی و سرگرمی، مرکز تجاری و اتاق کنفرانس و سمینار است. اگر به جای هتل جِی شانگهای هتل فور سیزن را انتخاب کردید می توانید به صورت رایگان از پارکینگ اختصاصی آن استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده از خدمات رفت و برگشت با سرویس هتل را دارید می توانید با پرداخت هزینه لازم از این امکانات نیز استفاده کنید.

هتل پولی شانگهای (The Pulli)

هتل بعدی در این فهرست هتل مدرن و لوکس و ۵ ستاره پولی است. این هتل که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد در واقع اولین هتل نسل جدید و لوکس در شانگهای است. به عبارتی دیگر می توان گفت که هتل جِی شانگهای نتیجه نهایی راهی است که هتل پولی آغاز کرده بود. این هتل دارای ۲۶ طبقه، ۲۰۹ اتاق و ۲۰ سوییت زیبا و لوکس است. اندازه اتاق های عادی و معمولی هتل ۵ ستاره پولی از ۴۵ تا ۱۳۰ متر مربع است. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خشکشویی و لباسشویی ۲۴ ساعته
  • نظافت روزانه
  • اتاق های مجهز به تلویزیون های صفحه تخت LCD
  • سیستم موسیقی در هر اتاق
  • اینترنت رایگان وای فای برای همه
  • تلفن های موبایل GSM دو سیم کارته که در همه جای شانگهای می توان از آن ها استفاده کرد.
  • دستگاه اسپرسو ساز
  • دستگاه دی وی دی پلیر
  • گاو صندوق در هر اتاق
  • سرویس خواب و تخت های نرم و استاندارد

تور های ویژه