بهترین هتل های کریستال آنتالیا

پربازدیدترین ها

گردشگری 17 اردیبهشت ، 1403 5 دقیقه
هتل کریستال واترورد

آیا سفر به آنتالیا و اقامت در بهترین هتل‌های این شهر را در برنامه تعطیلات خود دارید؟ مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا، شامل هتل کریستال واترورد، هتل کریستال تات بیچ گلف، هتل کریستال سنترو و هتل کریستال فامیلی ریزورت، از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا هستند، که به سبب امکانات و خدمات رفاهی متعدد و متنوع خود، برای انواع سفرهای خانوادگی، دوستانه، کاری و حتی ماه عسل مناسب هستند. شما می‌توانید با اقامت در این هتل‌ها و استفاده از انواع امکانات تفریحی و رفاهی آن، تجربه‌ای به یاد ماندنی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها، مطالب تهیه شده توسط مجله گردشگری سفرهای پایتخت را مطالعه نمایید.

مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا

مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا، یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در این شهر توریستی و تفریحی هستند، که سالانه از تعداد بیشماری از گردشگران سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند. در ادامه به معرفی هتل‌های مجموعه و بررسی امکانات عمومی و انواع واحد‌های اقامتی این هتل‌ها می‌پردازیم.

معرفی هتل کریستال واترورد (Crystal Waterworld Resort & Spa)

هتل کریستال واترورد، که به افتخار آب شفاف دریای مدیترانه نام‌گذاری شده است، از موقعیت ساحلی بسیار زیبایی برخوردار است و دارای یک ساحل شنی خصوصی به طول ۵۰۰ متر است. این استراحتگاه دارای سه استخر روباز، یک پارک آبی با سرسره‌های آبی و یک مرکز اسپا است.

طبق نظرسنجی‌های انجام شده از مهمانان این هتل بر اساس معیارهای مختلف، مجموعه هتل کریستال واترورد، امتیاز ۷.۲ از ۱۰ را کسب کرده است و این بدان معناست، که می‌توان از امکانات و خدمات این هتل، اقامت مطلوب و مناسبی را انتظار داشت. همچنین این مجموعه، در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی آنتالیا واقع شده است؛ به طوری که از مرکز شهر بلک، ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه آنتالیا در فاصله ۴۵ کیلومتری از مجموعه قرار گرفته است.

امکانات هتل کریستال واترورد(Crystal Waterworld Resort & Spa)

رستوران مجموعه کریستال واترورد صبحانه، ناهار و شام را به‌صورت بوفه‌ای در فضایی خانوادگی، سرو می‌کند. لازم به ذکر است، منوی این رستوران بسیار کامل و درجه یک است و از مهمانان خود با انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، آمریکای لاتین و شرقی در وعده‌های مختلف پذیرایی می‌کند. همچنین غذاهای حلال، گیاهی و یا بدون گلوتن نیز در این رستوران سرو می‌شود.

لازم به ذکر است، استفاده از استخرهای روباز و سرپوشیده و پارک آبی مجموعه، برای مهمانان کاملاً رایگان است. در طول روز، مهمانان می‌توانند از میان‌وعده‌های متنوع در ساحل یا استخر لذت ببرند. بار این مجموعه، طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های مختلف را ارائه می‌دهد.  

همچنین مرکز اسپا هتل کریستال واترورد، دارای حمام ترکی، سونا و اتاق بخار است و انواع ماساژ و درمان‌های زیبایی را انجام می‌دهد. یک زمین والیبال ساحلی، یک زمین تنیس، یک مرکز تناسب‌اندام و یک زمین مینی گلف نیز، در این مجموعه وجود دارد.

اینترنت رایگان در بخش‌های مختلف هتل، پذیرش ۲۴ ساعته و پرسنل مجرب و مسلط بر زبان‌های انگلیسی، ترکی، روسی و آلمانی، خدمات اضافی اتاق جلسات، فکس و فتوکپی، برای مهمانانی که جهت سفر کاری در این مجموعه اقامت دارند و انواع برنامه‌های سرگرم کننده برای گروه‌های سنی مختلف، از دیگر امکانات و خدمات رفاهی هتل کریستال واترورد محسوب می‌شوند.

معرفی اتاق‌های هتل کریستال واترورد(Crystal Waterworld Resort & Spa)

اتاق‌های هتل کریستال واترورد با کف‌پوش چوبی، دارای تزئینات زیبا، تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، و مینی‌بار هستند. همه آن‌ها بالکن دارند و برخی از اتاق‌ها منظره‌ای بسیار زیبا و خیره‌کننده رو به آبی دریا را به مهمانان ارائه می‌دهند. طبق نظرسنجی که از مهمانان این هتل صورت گرفته است، اقامت در اتاق‌های مجموعه، تجربه‌ای بسیار راحت و آرامش‌بخش بوده است.

در این هتل، انواع اتاق‌ها و سوییت‌ها با ظرفیت‌ها، چشم‌اندازها و امکانات و خدمات رفاهی متنوع، آماده پذیرایی از مهمانان هتل کریستال واترورد هستند. در ادامه به معرفی هر یک از اتاق‌های مجموعه و بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازیم.هتل کریستال واترورد

انواع اتاق‌های هتل کریستال واترورد (Crystal Waterworld Resort & Spa)

همانطور که گفته شد، هتل کریستال واترورد، شامل انواع اتاق‌ها و سوییت‌های مجهز به امکانات و خدمات رفاهی است که اقامتی بی‌نظیر و لذت‌بخش برای مهمانان خود رقم می‌زنند.

مهمانان در این اتاق‌ها می‌توانند از امکاناتی همچون تلویزیون‌های فلت اسکرین، حمام و سرویس بهداشتی مجزا به همراه لوازم شخصی و بهداشتی، سرویس خواب باکیفیت، مینی‌بار، سرویس اتاق، خدمات خانه‌داری روزانه و مواردی از این قبیل استفاده نمایند. در ادامه به معرفی انواع اتاق‌ها و سوییت‌ها در مجموعه کریستال واترورد می‌پردازیم:

اتاق استاندارد

این اتاق‌ها در ۲۷ متر مربع متراژ، مجهز به تهویه مطبوع، دارای تزیینات شیک، تلویزیون ماهواره‌ای و مینی‌بار است. این اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی با منظره‌ای زیبا و خیره‌کننده، رو به دریا هستند و مهمانان می‌توانند اوقات بسیار خوشی را در آن سپری کنند. از دیگر امکانات اتاق‌های استاندارد دابل می‌توان به اینترنت رایگان، میز کار جداگانه، حمام و سرویس بهداشتی خصوصی به همراه لوازم بهداشتی مانند حوله، دمپایی و دستمال و سیستم سرمایشی و گرمایشی اشاره نمود.

سرویس خواب این اتاق‌ها شامل دو تختخواب تک‌نفره مجزا و یا یک‌تخت خواب دونفره است و ظرفیت پذیرایی از حداکثر ۳ مهمان را دارد.

اتاق دابل یا تویین با منظره دریا

اتاق دابل جادار دارای تهویه‌مطبوع، مینی بار، بالکن با منظره دریا و همچنین حمام خصوصی با دوش است و در مساحت ۳۰ متر مربع طراحی شده است. از امکانات این اتاق می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی خصوصی به همراه لوازم بهداشتی مانند حوله، دمپایی، دستمال و شامپو، اینترنت رایگان، میز کار جداگانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی و تلویزیون‌های فلت اسکرین اشاره نمود.

سرویس خواب این اتاق‌ها از دو تخت تک‌نفره مجزا و یا یک تخت دونفره تشکیل شده است. همچنین امکان افزودن تخت اضافی وجود داشته و این اتاق‌ها ظرفیت پذیرایی از حداکثر ۳ مهمان را دارد.

اتاق استاندارد تریپل با منظره دریا

این اتاق تریپل در وسعت  ۲۷ متر مربع طراحی شده و مجهز به تهویه مطبوع، بالکن با منظره دریا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی است. این اقامتگاه دارای ۲ تخت شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره مجزا است. همچنین با توجه به قابلیت افزودن تخت اضافه به فضای اتاق، می‌توان تا حداکثر از ۴ مهمان در این اتاق‌ها پذیرایی کرد.

از امکانات و خدمات رفاهی اتاق‌های تریپل هتل کریستال واترورد، می‌توان به  سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه انواع لوازم بهداشتی ضروری از قبیل حوله، دمپایی، سشوار، شامپو و دستمال، مینی‌بار، اینترنت رایگان، میز کار جداگانه و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره نمود. در نظر داشته باشید، سیگارکشیدن در داخل فضای اتاق‌ها ممنوع است.

اتاق خانوادگی

این اتاق در متراژ ۳۳ متر مربع، دارای ۲ اتاق متصل است، که در یکی از اتاق‌ها یک تخت خواب دو نفره تعبیه شده و در اتاق دیگر، دو تخت تک نفره مجزا قرار گفته است. بنابراین، خانواده‌ها با جمعیت ۴ نفر می‌توانند در این اتاق‌ها اقامت داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است، این اتاق قابلیت افزایش ظرفیت تا حداکثر ۶ نفر مهمان را دارد.

از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، اینترنت رایگان، میز کار جداگانه، بالکن با منظره دریا، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه انواع لوازم بهداشتی مانند حوله، دمپایی، سشوار، شامپو و دستمال، سیستم تهویه هوای مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و تلویزیون‌های فلت اسکرین اشاره نمود.

سوئیت جونیور

این سوئیت در ۲۳ متر مربع شامل یک اتاق نشیمن، یک اتاق خواب مجزا و یک حمام با دوش و لوازم بهداشتی رایگان از قبیل حوله، دمپایی، سشوار، شامپو و دستمال است. سوئیت مجهز به تهویه مطبوع دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، قسمت نشیمن، کمد لباس و منظره رو به دریا است. همچنین از دیگر امکانات آن می‌توان به میز کار جداگانه، بالکن اختصاصی و سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز، اشاره نمود.

سرویس خواب سوئیت شامل ۲ تخت تک نفره مجزا و یک تخت دو نفره کینگ سایز است. از این رو، امکان پذیرایی از ۳ مهمان در این سوییت به راحتی فراهم است. البته لازم به ذکر است، این سوییت قابلیت افزایش ظرفیت تا سقف ۵ مهمان را دارد.

سوییت به همراه جکوزی

این سوئیت در ۲۳ متر مربع، دارای جکوزی است و مجلل‌ترین اقامتگاه هتل کریستال واترورد محسوب می‌شود. این سوئیت دارای یک اتاق نشیمن، یک اتاق خواب مجزا و یک حمام با دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. سوئیت مجهز به تهویه مطبوع دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، قسمت نشیمن، کمد لباس و بالکن با چشم‌اندازی رو به دریا است.

این واحد اقامتی دارای ظرفیت پذیرایی از مهمانان تا سقف ۲ نفر به همراه سرویس خواب شامل یک تخت دو نفره کینگ سایز است. به عبارتی زوج‌ها و افرادی که برای ماه عسل به آنتالیا سفر می‌کنند، می‌توانند اقامتی بی‌نظیر در این سوییت داشته باشند.

معرفی هتل کریستال تات بیچ گلف(Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa)

تفرجگاه مدیترانه‌ای کریستال تات بیچ گلف و اسپا، اقامتگاه‌های لوکس و امکانات تفریحی عالی را ارائه می‌دهد. این ملک دارای منظره‌ای رو به دریا و کوه توروس است و ۸۰۰ متر تا زمین گلف فاصله دارد. همچنین فرودگاه بین‌المللی آنتالیا نیز در فاصله ۳۰ کیلومتری از هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت و اسپا قرار گرفته است.

این مجموعه بی‌نظیر، با امکانات و خدمات رفاهی مطلوب، رضایت مهمانان خود را جلب نموده و زوج‌هایی که در این مجموعه اقامت داشته‌اند، برای اقامت دو نفره خود، امتیاز ۹.۲ را به آن داده‌اند. همچنین بر اساس نظرسنجی انجام شده از مهمانان این هتل با توجه به انواع معیارهای اقامتی، هتل کریستال تات بیچ گلف امتیاز ۶.۹ از ۱۰ را کسب کرده است. لازم است بدانید، بهترین مزیت اقامت در این مجموعه، موقعیت مکانی مطلوب آن است.هتل کریستال تات بیچ گلف

امکانات هتل کریستال تات بیچ گلف(Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa)

هتل کریستال تات بیچ گلف، دارای ۴ رستوران است که غذاهای ترکی، مکزیکی، دریایی و ایتالیایی را در فضاهای رمانتیک، خانوادگی و به یاد ماندنی سرو می‌کند. منوی این رستوران‌ها بسیار متنوع است و افراد می‌توانند انواع غذاها را با محدودیت‌های غذایی مانند غذاهای حلال، گیاهی و بدون گلوتن، سفارش دهند.

این مجموعه دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است که به‌صورت رایگان و در تمام روزهای سال در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. همچنین یک‌بار، کنار استخر و یک کلوپ شبانه در هوای آزاد در تعطیلات آخر هفته در تابستان وجود دارد.

سایر امکانات تفریحی شامل ۵ زمین تنیس، پارک آبی با سرسره و مرکز تناسب اندام و سلامتی مجهز است. مهمانان می‌توانند از آمفی تئاتر سابق آسپندوس در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای به وسیله رانندگی با ماشین دیدن کنند. همچنین سالن اسپا مجموعه، انواع ماساژها و خدمات زیبایی و سلامتی را ارائه می‌دهد.

پذیرش ۲۴ ساعته هتل کریستال تات بیچ گلف به همراه پرسنل مجرب و مسلط به زبان‌های انگلیسی، ترکی، آلمانی و روسی، تعبیه امکانات لازم برای افراد دارای ناتوانی جسمی و حرکتی، امکان برگزاری جلسات کاری و خدمات فکس و کپی و انواع سرگرمی‌ها و برنامه‌های مفرح، اقامت را در این مجموعه زیباتر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

معرفی اتاق‌های هتل کریستال تات بیچ گلف(Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa)

اتاق‌های هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت و اسپا، همگی دارای بالکن خصوصی، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، سرویس اتاق، خدمات خانه‌داری روزانه و انواع امکانات و خدمات اقامتی هستند. لازم به ذکر است، این هتل دارای انواع مختلفی از اتاق‌ها و سوییت‌ها بسته به نیاز و تعداد مسافران هستند.

اتاق‌های این مجموعه، از معماری بسیار شیک و مناظر و چشم‌اندازهای بی‌نظیری برخوردارند که اقامتی آرام و دلپذیر را برای شما در شهر زیبای آنتالیا تضمین می‌کنند. در ادامه به معرفی و بررسی انواع اتاق‌ها و سوییت‌های هتل کریستال تات بیچ گلف می‌پردازیم.

انواع اتاق‌های هتل کریستال تات بیچ گلف(Crystal Tat Beach Golf Resort & Spa)

هتل کریستال تات بیچ گلف دارای انواع اتاق‌ها و سوییت‌ها، با ظرفیت‌ها، امکانات و خدمات رفاهی و چشم‌اندازهای متفاوت است که مسافران می‌توانند بر اساس تعداد نفرات و نیازهای خود، بهترین گزینه‌ را برای خود انتخاب نمایند.

مهمانان در این اتاق‌ها می‌توانند از امکاناتی همچون تلویزیون‌های فلت اسکرین، حمام و سرویس بهداشتی مجزا به همراه لوازم شخصی و بهداشتی، سرویس خواب باکیفیت، مینی‌بار، سرویس اتاق، خدمات خانه‌داری روزانه و مواردی از این قبیل استفاده نمایند. در ادامه به معرفی انواع اتاق‌ها و سوییت‌ها در مجموعه کریستال تات بیچ گلف می‌پردازیم:

اتاق استاندارد

این اتاق در مساحتی حدود ۲۳ متر مربع طراحی شده است. اتاق‌های استاندارد، دارای تهویه مطبوع و تلویزیون‌های صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی به همراه انواع لوازم بهداشتی مانند حوله، شامپو، سشوار، دمپایی و مواردی از این قبیل هستند. این اتاق‌ها شامل بالکن با چشم انداز باغ و دریا هستند.

مهمانان می‌توانند بر اساس تعداد و نیاز خود نوع سرویس خواب موردنیازشان را تعیین کنند. سرویس خواب اتاق‌های استاندارد می‌توانند شامل یک تخت دو نفره و یا یک تخت دو نفر به همراه دو تخت تک‌نفره مجزا باشند. ظرفیت اصلی این اتاق‌ها معادل ۲ مهمان بزرگسال و یک کودک خردسال است، اما می‌توان ظرفیت آن‌ها را تا ۴ نفر افزایش داد.

اتاق استاندارد با تخت های دو طبقه

این اتاق دو نفره و بزرگ با مساحت ۲۸ مترمربع، دارای تهویه‌مطبوع، بالکن با چشم‌انداز باغ، مینی‌بار و سرویس بهداشتی و  حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. از دیگر امکانات و خدمات رفاهی این اتاق‌ها می‌توان به میز کار جداگانه، اینترنت رایگان، تلویزیون‌های فلت اسکرین، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بیدارباش اشاره نمود.

سرویس خواب این اتاق‌ها خاص و به‌صورت یک تخت دو نفره به همراه یک تخت دو طبقه مناسب دو نفر است. از این رو، ظرفیت این اتاق‌ها معادل ۴ مهمان به همراه یک ظرفیت اضافه در مواقع موردنیاز است.

اتاق دابل

این اتاق دو نفره مجهز به تهویه مطبوع، دارای سرویسی بهداشتی و حمام خصوصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان از قبیل حوله، دمپایی، سشوار، شامپو و دستمال، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و بالکن با منظره دریا است. این اقامتگاه با مساحت ۲۳ مترمربع، دارای ۲ تخت شامل یک تخت تک نفره مجزا و یک تخت دو نفره است که می‌تواند از ۳ نفر مهمان پذیرایی کند. همچنین امکان افزایش ظرفیت تا حداکثر ۴ مهمان نیز در این اتاق‌ها وجود دارد.

اتاق خانوادگی

این اتاق خانوادگی در ۳۱ متر مربع با دو اتاق به هم چسبیده طراحی شده است. در یکی از اتاق‌ها یک تخت دو نفره و در اتاق دیگر، دو تخت تک نفره مجزا تعبیه شده است. بنابراین ظرفیت اصلی این اتاق، برای پذیرایی از ۴ مهمان است. اما می‌توانید با افزودن تخت اضافه تا سقف ۶ نفر در این اتاق‌ها اقامت داشته باشید.  

از امکانات و خدمات عمومی این اتاق‌ها می‌توان به بالکن با چشم‌انداز باغ، تهویه‌مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، مینی‌بار، میزکار جداگانه، اینترنت رایگان و سرویس بیدارباش اشاره نمود.

معرفی هتل کریستال سنترو(Crystal Centro Resort)

این هتل ساحلی که فقط چند دقیقه با ماشین از مرکز شهر آنتالیا، رو به ساحل لارا واقع شده است و با چشم‌اندازهای خیره‌کننده، زیبا و منحصربه‌فرد استخر، باغ بزرگ و امکانات و خدمات رفاهی متعدد خود، مهمانان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. میهمانان می‌توانند از انواع غذاها در رستوران‌های هتل کریستال سنترو لذت ببرند.

لازم به ذکر است، این مجموعه ۵ ستاره از موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر آنتالیا برخوردار است و با فرودگاه بین‌المللی آنتالیا، تنها ۱۵ کیلومتر فاصله دارد. همچنین طبق نظرسنجی‌های انجام شده از مهمانانی که تجربه اقامت در این مجموعه را داشته‌اند، هتل کریستال سنترو امتیاز ۷.۴ از ۱۰ را بدست آورده است، که نشان می‌دهد، این مجموعه می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای سفر به آنتالیا باشد.

از طرفی بهتر است بدانید، زوج‌هایی که سفر خود را در این هتل گذرانده‌اند، برای اقامت دو نفره و امکانات و خدمات رفاهی ویژه، به آن نمره ۸.۶ می‌دهند.هتل کریستال سنترو

امکانات هتل کریستال سنترو(Crystal Centro Resort)

تعطیلات خانوادگی را در هتل کریستال سنترو(Crystal Centro Resort)، با امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی ویژه بگذرانید. درحالی‌که شما در مرکز سلامتی و اسپا، از خود با یک ماساژ حرفه‌ای پذیرایی می‌کنید، فرزندان شما می‌توانند در استخر کودکان که دارای یک سرسره بزرگ است، سرگرم شوند. مهمانان جوان‌تر نیز از برنامه سرگرمی تمام روز و مینی دیسکو لذت خواهند برد؛ بنابراین این مجموعه انواع تفریحات و سرگرمی‌ها را برای تمام گروه‌های سنی فراهم نموده است.

اگر می‌خواهید اقامت فعال‌تری در هتل کریستال سنترو داشته باشید، می‌توانید از انواع ورزش‌های آبی از جمله قایق‌رانی، غواصی و پاراسلینگ لذت ببرید. مهمانان می‌توانند در مرکز تناسب‌اندام و باشگاه‌های مجهز ورزشی، ورزش کنند و یا در استخر سرپوشیده آب‌تنی کنند. علاقه‌مندان به تنیس نیز، می‌توانند از زمین تنیس بسیار عالی در مجموعه لذت ببرند. لازم به ذکر است، این مجموعه دارای دو استخر روباز و سرپوشیده است، که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

هر تابستان، هتل کریستال سنترو  میزبان بسیاری از گروه‌های رقص، شعبده بازان و هنرمندان دیگر است. مهمانان می‌توانند از موسیقی زنده و نوشیدنی در بار پیانو ۲۴ ساعته لذت ببرند. این بسته شامل نوشیدنی در بار استخر، بار ساحلی و بار دیسکو نیز است. این مجموعه انواع برنامه‌های تفریحی و سرگرم کننده را برای مهمانان خود فراهم نموده است.

پذیرش ۲۴ ساعته به همراه پرسنل مجرب و مسلط به زبان‌های انگلیسی، ترکی، آلمانی، فرانسوی و هلندی، امکان برگزاری جلسات کاری و خدمات فکس و فتوکپی، ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و سایر موارد، از جمله امکانات این مجموعه هستند، که سبب تسهیل اقامت مهمانان در این هتل می‌شوند.

معرفی اتاق‌های هتل کریستال سنترو(Crystal Centro Resort)

هر اتاق در هتل کریستال سنترو  دارای بالکن است که برخی از آن‌ها منظره‌ای رو به آبی دریا ارائه می‌کنند. مهمانان می‌توانند در اتاق مدرن و بزرگ خود از یک وعده ‌غذایی لذت ببرند و اقامتی آرام و بی‌دغدغه را با بهترین سطح امکانات و خدمات رفاهی تجربه کنند.

اتاق‌های این مجموعه امکانات لازم را برای انواع سفرهای خانوادگی، دوستانه، کاری و حتی ماه‌عسل در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این هتل، دارای انواع اتاق‌ها و سوییت‌های متنوع است که در ادامه به معرفی هر یک و بررسی ویژگی‌ها و امکانات آن می‌پردازیم.

انواع اتاق‌های هتل کریستال سنترو(Crystal Centro Resort)

مهمانان با اقامت در انواع اتاق‌ها و سوییت‌های هتل کریستال سنترو، از امکانات رفاهی متعدد و متنوع از قبیل صبحانه ویژه هتل، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان، پارکینگ اختصاصی، سرویس خواب باکیفیت، فضای کار جداگانه و مواردی از این قبیل برخوردار می‌شوند.

اتاق‌های این هتل، از لحاظ چشم‌انداز، مساحت و امکانات رفاهی، با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند؛ گردشگران می‌توانند بر اساس تعداد نفرات و نیازهای خود، اتاق‌ مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقامتی آرام را تجربه نمایند.

اتاق استاندارد

این اتاق بزرگ با مساحت ۲۸ متر مربع، دارای امکانات رفاهی مطلوب از قبیل تهویه مطبوع، مینی بار، بالکن با منظره دریا، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی با وان یا دوش به همراه لوازم بهداشتی رایگان،  میز کار جداگانه، اینترنت رایگان و سیستم گرمایش و سرمایش است.

سرویس خواب این اتاق‌ها می‌تواند بسته به نیاز مهمانان متغیر باشد؛ به طوری که، سرویس خواب اتاق‌های استاندارد شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره مجزا، به همراه یک کاناپه تخت‌شو می‌شوند. این اتاق‌ها ظرفیت پذیرایی از ۳ مهمان را دارند و به دلیل قابلیت افزایش ظرفیت، می‌توانند تا سقف ۴ مهمان را در خود جای دهند.

اتاق خانوادگی

این اتاق خانوادگی در ۳۵ متر مربع طراحی شده و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون فلت اسکرین با کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان از قبیل حوله، دمپایی، سشوار، شامپو و دستمال، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، میز کار جداگانه و سیستم سرمایشی و گرمایشی است.

این اتاق‌ها دارای بالکنی دلباز و زیبا با منظره‌ای رو به زیبایی‌های شهر هستند. همچنین سرویس خواب این اتاق‌ها شامل یک تخت خواب دو نفره و دو کاناپه تخت‌شو می‌شود. اتاق‌های خانوادگی برای پذیرایی از ۳ مهمان طراحی شده‌اند.

معرفی هتل کریستال فامیلی ریزورت(Crystal Family Resort & Spa)

شما می‌توانید خدمات در سطح جهانی را در هتل کریستال فامیلی ریزورت تجربه کنید. این هتل ۵ ستاره که مستقیماً در ساحل Belek-Boğazkent واقع شده است، اتاق‌های مدرن با بالکن خصوصی ارائه می‌دهد. همچنین این مجموعه، شامل انواع امکانات و خدمات رفاهی و اقامتی از قبیل استخرهای روباز، پارک آبی با سرسره‌های متعدد و سالن مجلل اسپا است.

یکی از بهترین مزایای این مجموعه ۵ ستاره و لوکس، موقعیت مکانی مناسب آن در شهر آنتالیا و نزدیکی به اماکن مهم و جاذبه‌های توریستی و تفریحی شهر است؛ به طوریکه، فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۴۰ کیلومتر و مرکز شهر آنتالیا ۵۰ کیلومتر با هتل کریستال فامیلی ریزورت فاصله دارد.Crystal Family Resort & Spa

امکانات هتل کریستال فامیلی ریزورت(Crystal Family Resort & Spa)

میهمانان می‌توانند در سالن اسپای هتل کریستال فامیلی ریزورت که دارای استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا نیز است، از انواع ماساژهای آرامش‌بخش لذت ببرند. لازم به ذکر است، این مجموعه دارای دو استخر روباز و سرپوشیده است، در تمام اوقات سال به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

مجموعه کریستال فامیلی، دارای امکانات ورزشی بسیاری از قبیل زمین تنیس، مینی گلف، بولینگ و مرکز تناسب اندام مجهز و حرفه‌ای است. همچنین کودکان می‌توانند در کلوپ بچه‌ها که شامل زمین بازی است، سرگرم شوند. همین نکته اثبات این است که هتل کریستال فامیلی ریزورت برای انواع سفرهای خانوادگی، دوستانه و کاری مناسب خواهد بود.

هتل کریستال فامیلی ریزورت طیف گسترده‌ای از غذاهای سنتی ترکی و غذاهای ایتالیایی را در رستوران درجه یک خود در سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. منوی این رستوران انواع محدودیت‌های غذایی از قبیل غذاهای حلال، گیاهی و بدون لبنیات را در خود جای‌داده است. مهمانان همچنین می‌توانند از یک کوکتل گرمسیری در بار لاگون هتل لذت ببرند.

اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته به همراه پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی، ترکی، آلمانی و روسی، امکان برگزاری جلسات کاری و ارائه خدمات فکس و فتوکپی، از جمله امکاناتی هستند، که اقامت در این مجموعه را برای مهمانان خود تسهیل کرده و تجربه‌ای بی‌نظیر را رقم می‌زنند.

معرفی اتاق‌های هتل کریستال فامیلی ریزورت(Crystal Family Resort & Spa)

اتاق‌های هتل کریستال فامیلی ریزورت دارای تهویه مطبوع بوده و کف چوبی، درهای پاسیو و مبلمان چوبی از جمله بخش‌های مهم معماری آن‌هاست. همه اتاق‌ها دارای مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای و میز هستند. برخی از اتاق‌ها منظره‌ای پانوراما از دریای مدیترانه دارند و برخی دیگر، چشم‌اندازی زیبا رو به فضای باغ را ارائه می‌دهند.

مجموعه کریستال فامیلی، انواع اتاق‌ها و سوییت‌ها را با امکانات و خدمات رفاهی متنوع و متعدد، برای پذیرایی از مسافران آماده کرده است که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها و بررسی ویژگی‌ها و امکانات رفاهی آن‌ها می‌پردازیم.

انواع اتاق‌های هتل کریستال فامیلی ریزورت(Crystal Family Resort & Spa)

واحدهای اقامتی هتل کریستال فامیلی ریزورت انواع امکانات و خدمات رفاهی از قبیل اینترنت رایگان، فضای کار جداگانه، مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان، سرویس خواب با کیفیت، سرویس اتاق، خدمات خانه‌داری روزانه و سیستم تهویه هوای مطبوع را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل، بر اساس چشم‌انداز، مساحت، ظرفیت و سطح امکانات و خدمات رفاهی، با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند و طبقه‌بندی می‌شوند؛ مهمانان هتل می‌توانند بر اساس تعداد نفرات و نیازهای خود، اتاق‌ مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقامتی آرام و لذت‌بخش را تجربه نمایند.

اتاق دابل یا تویین

این اتاق‌ها در مساحت ۲۷ متر مربع برای پذیرایی از ۳ مهمان طراحی شده‌اند. البته امکان افزودن تخت اضافه و افزایش ظرفیت اتاق تا سقف ۴ نفر نیز وجود دارد. چشم‌انداز این اتاق‌ها بسته به موقعیت مکانی آن‌ها در مجموعه می‌تواند رو به منطقه شهری و یا دریای مدیترانه باشد. سرویس خواب اتاق‌ها بسته به انتخاب مهمانان می‌تواند به دو صورت باشد:

  • یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره مجزا
  • سه تخت تک نفره مجزا

از دیگر امکانات و خدمات عمومی این اتاق‌ها می‌توان به بالکن، فضای نشیمن، میز کار جداگانه، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان مانند حوله، دمپایی، سشوار، شامپو و دستمال، سیستم تهویه هوای مطبوع و مواردی از این قبیل اشاره نمود. هتل کریستال فامیلی ریزورت

اتاق خانوادگی

این اتاق‌های خانوادگی در متراژ ۴۰ متر مربع، دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی به همراه انواع لوازم بهداشتی ضروری، بالکن با چشم‌اندازی رو به آبی دریای مدیترانه، مینی بار، اینترنت رایگان و سیستم تهویه هوای مطبوع هستند.

اتاق‌های خانوادگی بر اساس نوع سرویس خواب و ظرفیت خود انواع مختلفی دارند، که عبارت‌اند از:

  • اتاق خانوادگی برای ۳ بزرگسال و یک کودک،با دو تخت تک نفره مجزا و یک تخت دو نفره
  • اتاق خانوادگی برای ۳ بزرگسال و ۲ کودک، با دو تخت تک نفره مجزا، یک تخت دو نفره و یک تخت دو طبقه
  • اتاق خانوادگی برای ۴ نفر، با دو تخت تک نفره مجزا و یک تخت دو نفره

اتاق چهار تخته

این اتاق چهار تخته، در مساحت ۲۷ متر مربع طراحی شده است. این اقامتگاه‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، بالکن، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان مانند حوله، دمپایی، سشوار، شامپو و دستمال هستند.

از دیگر امکانات این اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، اینترنت رایگان، میز کار جداگانه و فضای نشیمن اشاره نمود. سرویس خواب این اتاق‌ها از یک تخت دو نفره و یک تخت دو طبقه برای پذیرایی از ۲ مهمان تشکیل شده‌اند.

سوئیت جونیور

سوئیت بزرگ با مساحت ۵۸ متر مربع، دارای تهویه مطبوع، مینی بار، بالکن با منظره دریا و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با دوش و انواع لوازم بهداشتی رایگان است. این سوییت دارای یک اتاق و یک فضای نشیمن است، که برای پذیرایی از ۳ مهمان طراحی شده است. سرویس خواب این سوییت، شامل یک تخت تک نفره، یک تخت دو نفره و یک کاناپه تخت‌شو می‌شود.

قوانین و مقررات مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا

مانند سایر هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و ۵ ستاره در سراسر دنیا، ورود به مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا نیز، قوانین و مقررات مختص به خودش را دارد، که می‌بایست پیش از رزرو اتاق و سفر به این شهر، از شرایط اقامت در این مجموعه آگاه شوید. در جدول زیر برخی از مهم‌ترین قوانین اقامت در مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا شرح داده شده است.

قوانین و مقررات مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا

  • تحویل اتاق‌ها از ساعت ۲ بعدازظهر و تخلیه آن‌ها تا ساعت ۱۲ ظهر امکان‌پذیر است. هنگام تحویل اتاق‌ها می‌بایست کارت شناسایی همراه خود داشته باشید.
  • سیاست‌های لغو و پیش پرداخت بسته به نوع اقامت متفاوت است. شما می‌بایست تاریخ اقامت خود را وارد کرده و شرایط اقامت در اتاق انتخابی خود را بررسی کنید.
  • کودکان در تمام گروه‌های سنی در این هتل پذیرش می‌شوند. همچنین هزینه اقامت کودکان بالای ۱۲ سال با شرایط بزرگسالان محاسبه می‌شود.
  • امکان افزودن تخت به برخی اتاق‌ها، طبق قوانین هر اتاق، وجود دارد و می‌بایست بدانید هزینه تخت نوزادان رایگان است.
  • ورود حیوانات خانگی به مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا، ممنوع است.
  • برای پذیرش در این هتل، محدودیت سنی وجود ندارد.

 

سؤالات متداول

۱)     هتل کریستال واترورد کجاست؟

آدرس هتل کریستال واترورد: Bogazkent, 07500 Belek, Turkey

۲)     آیا هتل کریستال واترورد امکانات آبی دارد؟

بله این هتل دارای انواع استخرهای روباز و سرپوشیده و پارک آبی است.

۳)     هتل کریستال تات بیچ گلف کجاست؟

آدرس هتل کریستال تات بیچ گلف: Uckum Tepesi Mevkii Antalya, 07507 Belek, Turkey

۴)     فاصله هتل کریستال تات بیچ گلف تا ساحل چقدر است؟

نزدیک‌ترین ساحل تنها ۲۵۰ متر از کریستال تات بیچ گلف ریزورت فاصله دارد.

۵)     هتل کریستال سنترو کجاست؟

آدرس هتل کریستال سنترو: Lara Turizm Yolu, Antalya, 07230 Lara, Turkey

۶)     آیا هتل کریستال سنترو برای سفر خانوادگی مناسب است؟

بله، این هتل در بین مهمانانی که اقامتگاه را برای خانواده خود رزرو می‌کنند، محبوب است.

۷)     هتل کریستال فامیلی ریزورت کجاست؟

آدرس هتل کریستال فامیلی ریزورت: Bogazkent Mevkii Serik Belek Antalya, 07505 Belek, Turkey

۸)     آیا هتل کریستال فامیلی ریزورت رستوران دارد؟

بله، این هتل طیف گسترده‌ای از غذاهای سنتی ترکی و غذاهای ایتالیایی را در رستوران درجه یک خود ارائه می‌دهد.

۹)     زمان تحویل و تخلیه اتاق‌ها در مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا چه موقعی است؟

تحویل اتاق‌ها از ساعت ۲ بعدازظهر و تخلیه آن‌ها تا ساعت ۱۲ ظهر امکان‌پذیر است.

۱۰)  آیا ورود حیوانات خانگی در مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا مجاز است؟

خیر، ورود حیوانات خانگی به مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا، ممنوع است.

 

سخن پایانی

در مقاله فوق به معرفی مجموعه هتل‌های کریستال آنتالیا، شامل هتل کریستال واترورد، هتل کریستال تات بیچ گلف، هتل کریستال سنترو و هتل کریستال فامیلی ریزورت و همچنین بررسی ویژگی‌ها و امکانات و خدمات رفاهی واحدهای اقامتی آن‌ها پرداخته‌ایم. این مجموعه هتل ۵ ستاره، دارای انواع امکانات رفاهی ویژه، تفریحات آبی، چشم‌اندازهای بی‌نظیر، برنامه‌های سرگرم‌کننده، سالن‌های سلامت و اسپا و مواردی از این قبیل می‌شوند. اقامت در مجموعه‌ هتل‌های کریستال آنتالیا، برای انواع سفرهای خانوادگی، دوستانه و کاری مناسب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزاری تور آنتالیا، تهیه بلیط و رزرو اقامتگاه در مجموعه هتل‌های کریستال، با کارشناسان مجرب آژانس مسافرتی سفرهای پایتخت در ارتباط باشید.

تور های ویژه