چشیدن غذا های خوش طعم در برترین رستوران های کندی سریلانکا

پربازدیدترین ها

راهنمای سفر 25 اردیبهشت ، 1403 7 دقیقه
رستوران های کندی سریلانکا

کندی سریلانکا پر از رستوران ‌های بسیار خوب است که انواع غذاهای هندی، چینی، تایلندی و غیره را برای انواع ذائقه های گردشگران ارائه می ‌دهند. یکی از بهترین راه ‌ها برای لذت بردن از خوراکی‌ ها و غذاهای یک مکان، کاوش و غذا خوردن مانند مردم محلی است و رستوران های کندی سریلانکا تجربه ‌ای بی‌نظیر را در این زمینه ارائه می ‌دهند.

محبوب ترن رستوران های کندی سریلانکا

رستوران‌ های کندی سریلانکا با ارائه برخی از غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ، فقط منتظرند تا با آغوش باز به شما تجرب ه‌ای معاصر را از غذاهای لذیذ را ارائه دهند. در ادامه به معرفی رستوران های برتر که حتماً باید در سفرتان به کندی سریلانکا باید آن ها را امتحان کنید، خواهیم پرداخت.

۱- رستوران تِوا (Theva Cuisine)

اگر به دنبال یک رستوران با سرویس عالی در کندی هستید، باید به رستوران تِوا بروید. این رستوران کمی دورتر از مسیر اصلی قرار دارد، اما سفر به آن ارزشش را دارد. رستوران تِوا به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ های کندی سریلانکا شناخته م ی‌شود و منوی متنوعی از غذاهای سریلانکایی، اروپایی و فیوژن را ارائه می‌ دهد. این رستوران همچنین با سرویس بی ‌نقص خود، در طول روز غذاهای خوشمزه را سرو کرده و چشم ‌اندازی زیبا از اطراف را به گردشگران ارائه می ‌دهد.

  • غذاهای توصیه شده: کاری بادام هندی، و بشقاب دریایی
  • نوع غذا: سریلانکایی، اروپایی، فیوژن، شامل گزینه ‌های گیاهخواری و بدون گلوتن
  • آدرس: ۱۱/B5/10-1, 6th Lane, Off Upper Tank Road, Off Circular Road 2, Kandy

۲. رستوران دوون (Devon Restaurant & Bakery)

رستوران و نانوای دوون یک رستوران محبوب است که غذاهای سنتی سریلانکایی و چینی و چند غذای اروپایی را سرو می ‌کند. این رستوران دو طبقه غذاخوری غیررسمی است و در ساعات ناهار بسیار شلوغ می شود. به دلیل محبوبیتش و وجود صف طولانی از مردم در انتظار ورود به داخل، می‌ب ایستی مهمانان بلافاصله پس از تمام کردن وعده‌ غذایی خود رستوران را ترک کنند. با این حال، رستوران و نانوای دوون مکانی است که باید در کندی حتماً از آن بازدید کنید. اگر به دنبال بهترین رستوران‌ های کندی سریلانکا با سبک غذای چینی د هستید، این رستوران قطعاً خواسته‌ های شما را برآورده خواهد کرد.

  • غذاهای توصیه شده: باکس برنج و شیرچایی سنتی
  • نوع غذا: سنتی سریلانکایی و چینی
  • آدرس: ۱۱, Sri Dalada Veediya, Kandy

۳- رستوران رویال بار اند هتل (Royal Bar & Hotel Restaurant)

اگر می‌ خواهید طعم غذاهای محلی اصیل را امتحان کنید، حتما به رستوران رویال بار اند هتل بروید. اینجا یکی از بهترین رستوران ‌های کندی سریلانکا برای امتحان کردن غذاهایی مانند حمص، کیک ماهی و غیره است و همچنین مکانی خوب برای گذراندن اوقاتی خوش با دوستان. این رستوران دارای جذابیت باستانی است که گردشگران حتما عاشق آن خواهند شد. همیشه می‌ توانید انتظار غذا و نوشیدنی ها و خدمات عالی را در این رستوران داشته باشید.

  • غذاهای توصیه شده: کاری مرغ و کاری میگو
  • نوع غذا: سریلانکایی و اروپایی
  • آدرس: ۴۴, Kings Street, Kandy

۴- رستوران دریای کندیان کینگ (Kandyan King Seafood Restaurant)

اگر می ‌خواهید ماهی و غذاهای دریایی را در کندی امتحان کنید، هیچ مکانی بهتر از رستوران غذاهای دریای کندیان کینگ وجود ندارد. کادر پرسنل دوستانه هستند و رستوران برخی از خوشمزه ‌ترین غذاهای دریایی را در کل کشور ارائه می ‌دهد. بهترین قسمت این رستوران این است که قیمت ‌های مناسبی دارد و غذاهای با کیفیت بالا را با قیمت ‌های عالی ارائه می‌ دهد. همچنین نزدیک به جاذبه ‌هایی مانند موزه جهانی بودیسم، قصر سلطنتی کندی، اوداوتکله و معبد دندان مقدس است.

  • غذاهای توصیه شده: ماهی و چیپس و غذاهای دریایی
  • نوع غذا: سریلانکایی، آسیایی و چینی
  • آدرس: ۱۳۶, DS Senanayake Street, Kandy

رستوران دریای کندیان کینگ

۵- بالاجی دوسای (Balaji Dosai)

وقتی به رستوران ‌های هندی در کندی می ‌رسیم، هیچ مکانی بهتر از بالاجی دوسای وجود ندارد. این یک رستوران ساده است که برخی از خوشمزه ‌ترین غذاهای هندی را در شهر ارائه می‌دهد. هزینه آن مقرون به صرفه است و پرسنل آن مهمان ‌نواز هستند، بنابراین خدمات اینجا در یکی از بهترین رستوران های کندی سریلانکا همیشه عالی است. اگر به غذاهای هندی اصیل علاقه مند هستید و در جستجوی رستوران ‌های هندی عالی در کندی هستید، بالاجی دوسای مکانی بسیار مناسب است

  • غذاهای توصیه شده: پیپر دوسا، دوسا پنیری و اولوندو وادای
  • نوع غذا: هندی و آسیایی
  • آدرس: ۰۹ Peradeniya Road, 09 D.S. Senanayake Veediya, Kandy

۶- کافه امپایر (The Empire Cafe)

اگر می ‌خواهید خودتان را با غذاهای خوشمزه  به قیمت مناسب سرمست‌ کنید، باید بلافاصله به کافه امپایر بروید. این رستوران همه چیز را از سالاد، ماکارونی و پنیر، رول ‌های ماهی تا غذاهای دیگر سرو می ‌کند. خدمات اینجاد در یکی از محبوب ترین رستوران های کندی سریلانکا همیشه عالی است . کارکنان دوستانه و مهمان ‌نواز هستند.

  • غذاهای توصیه شده: رول‌های ماهی، کاری سریلانکایی
  • نوع غذا: آمریکایی، سر‌لانکایی، اروپایی، آسیایی و فیوژن
  • آدرس: ۲۱, Temple Street, Kandy

کافه امپایر

۷- رستوران وایت هاوس (White House Restaurant)

رستوران وایت هاوس کندی یکی دیگر از مکان ‌های محبوب بین محلی ‌ها و بازدیدکنندگان است. این رستوران دو طبقه است که طبقه اول آن یک کافه است که قهوه و شیرینی‌ های سبک را سرو می‌ کند، در حالی که طبقه دوم پ یکی از بهترین رستوران های کندی سریلانکا است که غذاهای سنتی سریلانکایی، هندی و چینی خوشمزه را سرو می ‌کند. اینجا یک مکان عالی برای تجریه غذاخوری آرام با عزیزان تان است. در کندی مکان ‌های بسیار خوبی برای صرف غذا وجود دارد و وایت هاوس بدون شک یکی از آن ‌هاست.

  • غذاهای توصیه شده: کاری ماهی گوآن، مرغ تندوری و کُرمای میگو
  • نوع غذا: ترکیبی از غذاهای سنتی سریلانکایی، هندی و چینی
  • آدرس: ۱, Dalada Veediya, Kandy

۸- کندی هاوس (Kandy House)

آیا به دنبال یکی از بهترین مکان‌ ها برای صرف غذا در کندی در یک شب عاشقانه هستید؟ در این صورت باید به کندی هاوس، یکی دیگر از محبوب ترین رستوران های کندی سریلانکا بروید. این رستوران در گذشته ویلای وزیر اخرین پادشاهی کندی بوده است و سال ‌ها بعد به هتل بوتیک و رستوران تبدیل شده است. این مکان یک باغ جذاب و چشم نواز و نمای زیبایی از زمین ‌های برنج کاری را به مراجعین ارائه می دهد دارد. برای یک شام عاشقانه، رستوران کندی هاوس مکانی کاملاً مناسب است، به ویژه اگر سرویس ‌دهی را در ساحلی که با چراغ‌ ها و فانوس ‌ها تابان شده است انتخاب کنید.

  • غذاهای توصیه شده: کاری گوشت گاو با برنج بسمتی و بروکلی، ماهی پارا سرخ شده با برنج یاسمین
  • نوع غذا: ترکیبی از غذاهای سنتی سر‌لانکایی و فیوژن اروپایی
  • آدرس: Amunugama, Gunnepana, Kandy

کندی هاوس

۹- رستوران سالا تای (Sala Thai)

اگرچه این رستوران غذاهای غیر گیاهی را نیز ارائه می ‌دهد، اما سالا تایل یکی از بهترین رستوران ‌های کندی سریلانکا در زمینه غذاهای گیاهی است و منوی آن شامل برخی از خوشمزه ‌ترین غذاهای گیاهی در شهر است. غذاها قیمت مناسبی دارند و سرویس همیشه سریع و دوستانه است. سالا تای برای بازدید کنندگانی که با خانواده سفر می‌ کنند، ایده آل است زیرا برای همه کسانی که به این رستوران می ‌آیند، چیزی وجود دارد. سالا تای بدون شک یک از رستوران هایی است که باید در طی اقامت خودتان در کندی به آن سر بزنید. اینجا یکی از بهترین رستوران ‌های گیاهی و غیر گیاهی در کندی است.

  • غذاهای توصیه شده: سوپ قارچ و کاری قرمز
  • نوع غذا: تایلندی و آسیایی
  • آدرس: ۹۲۱, Peradeniya Road, Kandy

۱۰- رستوران ویلا روزا (Villa Rosa Restaurant)

رستوران ویا روزا یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های کندی سریلانکا است که امتحان کردن غذاهای آن لبخند را بر لبان شما خواهد آورد. پیشنهاد می کنیم به این رستوران حتما در طول اقامت تان در کندی سر بزنید. غذا و سرویس عالی است و برای کسانی که به دنبال یک مکان آرام و شیک برای صرف ناهار یا شام هستند، ویا روزا انتخابی مناسب خواهد بود.

  • غذاهای توصیه شده: برنج و کاری و صبحانه
  • نوع غذا: چندملیتی
  • آدرس: ۷۱/۱۸, Dodanwela Passage, Asgiriya, Kandy

رستوران ویلا روزا

۱۱- بیک هاوس (The Bake House)

بیک هاوس یک مکان عالی برای توقف و غذا خوردن در طول سفرتان در شهر است. غذاها تمیز هستند و خدمات نیز خوب است. در منوی این رستوران انواع مختلفی از میان وعده ‌ها و گزینه‌ های برنج و کاری موجود است. همچنین فضای غذاخوری با تهویه هوا نیز در دسترس است و کافه طبقه پایین نیز انواع غذاهای بین المللی را ارائه می ‌دهد.

  • آدرس: ۳۶ Sri Dalada Veediya, Kandy 20000, Sri Lanka

۱۲- سویا سنتر (The Soya Centre)

رستوران سویا سنتر به خاطر خوراکی‌ های سنتی که از دان ه‌های سویا تهیه می ‌شوند مشهور است. این کافه رستوران انواع میان وعده‌ ها و نوشیدنی ‌ها را ارائه می ‌دهد و همچنین گزینه‌ های خوبی هم برای گیاه‌ خواران دارد.

  • آدرس: M.C.A, E L Senanayake Veediya, Kandy, Sri Lanka

۱۳- پیتزا هات (Pizza Hut)

رستوران‌ های پیتزا هات به دلیل پیتزاهای سفارشی خانوادگی خودشان محبوب و شناخته شده هستند. در غرب دانشگاه رتناپورا در کندی دو فروشگاه پیتزا هات وجود دارد و یکی هم در جاده کاتوگاستوتا در مرکز کاندی قرار دارد.

  • آدرس: ۰۶ A9, Kandy, Sri Lanka

پیتزا هات

۱۴- لایسنسد تو گریل (Licensed to Grill)

اگر به دنبال غذاهای گریل شده خوشمزه هستید، لایسنسد تو گریل بدون شک یکی از بهترین رستوران های کندی سریلانکا است. با همبرگرهای فوق العاده آبدا و خوشمزه، این رستوران کوچک یک توقفگاه عالی برای یک تجربه غذاخوری سریع قبل از بررسی بیشتر شهر است.

  • آدرس: ۷۹/۱ George E De Silva Mawatha, Kandy 20000, Sri Lanka

۱۵- پررا اند سانز  (Perera & Sons – P&S)

رستوران پررا اند سانز در یک منطقه آرام مکان مناسبی برای خرید خوراکی یا چیزی برای خوردن است. کارکنان سریع هستند و محل رستورتن تمیز است. غذاهای طعم تازه‌ ای دارند و انواع شیرینی ‌ها، رول ‌ها و کیک ‌های خوشمزه را هم می توانید اینجا پیدا کنید.

  • آدرس: ۷۰۷۲ Peredeniya Road, Kandy, Sri Lanka

۱۶- KFC

رستوران مشهور مرغ سوخاری KFC با شعبه‌ هایی در سراسر کشور سریلانکا اینجا هم محبوب است. مرغ های سوخاری اینجا در یکی از بهترین رستوران های کندی سریانکا هم مورد علاقه مردم محلی و بازدیدکنندگان است.

  • آدرس: ۳ Sri Dalada Veediya, Kandy 20000, Sri Lanka

۱۷- داینمور (Dinemore)

داینمور یک زنجیره رستوران فست فود حلال است که رستوران ‌هایی در سراسر جزیره دارد. این رستوران یک منوی گسترده از غذاهای لذیذ هندی دارد که شامل غذاهایی مانند ماسالا میگو، ماسالا مرغ تیکا، مرغ تندوری و موارد دیگر است. داینمور بیش از ۲۰ سال است که در حال فعالیت است و هنوز هم پرطرفدار است.

  • آدرس: ۱۵ George E De Silva Mawatha, Kandy, Sri Lanka

داینمور

۱۸. KK King Kebab

KK King Kebab  یکی دیگر از بهترین رستوراین های کندی سریلانکا است که در در زمینه تهیه کباب های لذیذ متخصص است. این رستوران توسط یک مسلمان اداره می ‌شود و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. کباب های اینجا از برترین کباب ‌ها در سریلانکا هستند و منوی غذایی متنوعی هم به بازدیدکنندگان ارائه می شود.

  • آدرس: ۷JMF+QMM, පේරාදෙණිය පාර, Kandy 20000, Sri Lanka

۱۹- رستوران  Indian Summer

رستوران Indian Summer ترکیبی از یک رستوران بین‌ المللی و یک رستوران هندی است. غذاها هندی اصیل و بسیار خوشمزه هستند. سرویس هم عالی است.

  • آدرس: ۲ Kumara Veediya, Kandy 20000, Sri Lanka

پرسش ‌های متداول درباره رستوران‌ های کندی سریلانکا

  • بهترین و خوش قیمت ترین رستوران در کندی سریلانکا کدام است؟

تعداد زیادی رستوران مانند بالاجی دوسای، ناگالینگامز بوان و بسیاری دیگر در سریلانکا و کندی وجود دارد که به نیازهای هر مسافر پاسخ می ‌دهند.

  • آیا رستوران‌ های هندی در کندی وجود دارد؟

تعداد زیادی رستوران هندی در کندی وجود دارد، به ویژه رستوران ‌های هندی جنوبی، زیرا تأثیرات آشپزی هندی جنوبی در غذاهای سریلانکایی قابل مشاهده است. برخی از رستوران ‌های هندی معروف در کندی عبارتند از بالاجی دوسای، سری کریشنا دوسای، ناگالینگامز بوان، گلوبال کیچن و بسیاری دیگر.

  • کدام رستوران روی پشت بام در کندی بهترین است؟

برخی از بهترین رستوران‌ های روی پشت بام در کندی عبارتند از سلایتلی چیلد لانج بار و رستوران، تاورن ۲۹ روفتاپ بار و ورلد اسپایس-کی‌سی‌سی.

کلام آخر

دهان تان آب افتاد؟ از رستوران ‌های گیاهی خالص تا رستوران ‌هایی که غذاهای بین‌ المللی ارائه می‌دهند، کندی برای عاشقان غذاهای بی ‌نظیر پیشنهادهای بسیار جذابی دارد. بنابراین، برای یک سفر شگفت ‌انگیز به سریلانکا برنامه‌ ریزی کنید و برای تجربه‌ ای لذت‌بخش در بهترین رستوران های کندی سریلانکا آماده شوید.

تور های ویژه