معرفی کامل مجموعه هتل های سلکتوم آنتالیا

پربازدیدترین ها

گردشگری 26 اردیبهشت ، 1403 7 دقیقه
هتل سلکتوم لاکچری

اگر قصد گذراندن تعطیلاتی رؤیایی و لوکس را در شهر زیبای آنتالیا دارید، پیشنهاد ما به شما، اقامت در مجموعه‌ هتل‌های سلکتوم آنتالیا، شامل هتل سلکتوم فامیلی و هتل سلکتوم لاکچری است. این هتل‌های لوکس و ۵ ستاره با ارائه انواع امکانات و خدمات رفاهی از قبیل تفریحات آبی، انواع رستوران‌های ترکی و بین‌المللی، بار و کافه، ساحل خصوصی و زمین‌بازی برای کودکان، اقامتی بی‌نظیر را برای انواع سفرهای خانوادگی، دوستانه و کاری فراهم می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه هتل‌های‌سلکتوم آنتالیا، امکانات و قوانین و مقررات اقامت در آن‌ها، مطالب تهیه شده توسط مجله گردشگری سفرهای پایتخت را مطالعه نمایید.

مجموعه هتل‌های‌ سلکتوم آنتالیا

مجموعه هتل‌های ۵ ستاره سلکتوم در نقاط مختلف دنیا بهترین امکانات و خدمات رفاهی را برای پذیرایی از مهمانان خود فراهم آورده‌اند و از بهترین مجموعه‌های اقامتی محسوب می‌شوند. مجموعه هتل‌های سلکتوم آنتالیا نیز، اقامتی خوش و به یاد ماندنی را برای گردشگارانی که به این شهر توریستی و تفریحی سفر می‌کنند و به دنبال اقامتی لوکس و راحت هستند، رقم می‌زند. در ادامه به معرفی هتل‌های این مجموعه می‌پردازیم.

معرفی هتل سلکتوم فامیلی(Selectum Family Resort Belek)

هتل سلکتوم فامیلی، یکی از اقامتگاه‌های ۵ ستاره سلکتوم واقع در منطقه بلک است که در امتداد دریای مدیترانه با ساحل ۵۰۰ یاردی قرار دارد. این هتل دارای انواع امکانات و خدمات رفاهی در سطح هتل‌های لوکس و مجلل دنیاست و تا امروز رضایت مهمانان خود را از اقامتی راحت و به‌یادماندنی، به همراه داشته است.

طبق نظرسنجی‌های انجام شده از کاربران سایت‌های رزرو اقامتگاه و مهمانان این مجموعه، هتل سلکتوم فامیلی، بر اساس عوامل تعیین‌کننده و مؤثر در انتخاب اقامتگاهی لوکس، موفق به کسب امتیاز ۸.۵ از ۱۰ شده است که باتوجه‌به این امتیاز این هتل را در سطح بسیار خوب ارزیابی کرده‌اند. همچنین زوج‌های جوانی که در این مجموعه اقامت داشته‌اند، امتیاز ۸.۹ را برای اقامتی دونفره به مجموعه سلکتوم فامیلی داده‌اند.هتل سلکتوم فامیلی

امکانات هتل سلکتوم فامیلی(Selectum Family Resort Belek)

یکی از بهترین مزایا و امکانات هتل سلکتوم فامیلی، امکانات آبی و ساحل خصوصی مجموعه است. این هتل، دارای ۵ استخر با شرایط و امکانات ویژه است؛ از این میان یک استخر سرپوشیده و چهار استخر مجموعه روباز هستند و هرکدام در ساعات مشخصی در هفته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. علاوه بر آن، سالن اسپا و سلامتی مجموعه، مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات و خدمات سلامتی است و مهمانان می‌توانند بهترین ماساژها، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سایر خدمات زیبایی و سلامتی را دریافت نمایند.

هتل سلکتوم فامیلی بلک، دارای ۴ زمین تنیس، کلاس یوگا، زمین گلف، باشگاه‌های بدنسازی مجهز و امکانات لازم برای  انواع فعالیت‌های ساحلی شامل موج‌سواری و پاراسلینگ در دریای مدیترانه است.

این مجموعه دارای ۶ رستوران مجزا با انواع منوهای متنوع از انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، بین‌المللی و غذاهای دریایی است، که در وعده‌های مختلف صبحانه، ناهار و شام در فضاهای متفاوت، به دلخواه مهمانان از آن‌ها پذیرایی می‌کنند. همچنین در بارهای متنوع هتل، انواع نوشیدنی‌ها سرو می‌شود و یک بار ویتامینه نیز در قسمت استراحت، عرقیات گیاهی سرو می‌کند.

از دیگر امکانات عمومی هتل سلکتوم فامیلی می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته به همراه پرسنل مجرب و مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، آلمانی و روسی، امکان برگزاری جلسات کاری و انواع خدمات فکس و فتوکپی، مرکز بازی و نگهداری کودکان و انواع جشن‌ها و رویدادهای شبانه جهت سرگرمی و اقامتی به‌یادماندنی برای مهمانان اشاره نمود.

معرفی اتاق‌های سلکتوم فامیلی(Selectum Family Resort Belek)

هتل سلکتوم فامیلی مشرف به باغ‌های سرسبز، اتاق‌ها و خانه‌های ییلاقی مجهز به تهویه‌مطبوع را ارائه می‌دهد که هر کدام دارای بالکن خصوصی هستند. همه واحدهای اقامتی در این مجموعه، دارای مینی بار و تلویزیون‌های ماهواره‌ای هستند. مهمانان می‌توانند بسته به نوع سفر خود و تعداد نفرات، اتاق مناسب خود را رزرو نمایند. در ادامه به معرفی انواع اتاق‌های هتل سلکتوم فامیلی می‌پردازیم:

اتاق استاندارد

اتاق‌های استاندارد با مساحت ۲۵ مترمربع، در ساختمان اصلی قرار دارند و بسته به موقعیت قرار گرفتن اتاق، چشم‌انداز بالکن آن‌ها می‌تواند رو به دریای مدیترانه، باغ و یا استخر باشد. از امکانات و خدمات رفاهی این اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار، دستگاه قهوه‌ساز، اینترنت رایگان، میز کار جداگانه، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه انواع لوازم بهداشتی مانند حوله، دمپایی، دستمال و شامپو اشاره نمود.هتل سلکتوم فامیلی

سرویس خواب اتاق‌های استاندارد می‌تواند به‌صورت یک تخت دونفره و یک تخت تک‌نفره مجزا باشد که ظرفیت پذیرایی از ۳ مهمان را خواهد داشت. همچنین قابلیت افزودن تخت اضافه، ظرفیت اتاق را تا سقف ۴ نفر افزایش می‌دهد.

اتاق استاندارد ییلاقی

این اتاق‌ها در خانه‌های کوچک ۳ طبقه در میان درختان کاج واقع شده‌اند و مساحت آن‌ها حدود ۲۵ مترمربع است. بالکن این اتاق‌ها، بسته به موقعیت آن‌ها، چشم‌اندازی رو به استخر و یا باغ را ارائه می‌دهد. از امکانات و خدمات رفاهی آن می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، اینترنت رایگان، مینی بار، دستگاه قهوه‌ساز، میز کار جداگانه و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز اشاره نمود.

سرویس خواب این اتاق‌ها، به‌صورت ۲ تخت تک نفره مجزا به همراه یک کاناپه تخت‌شو است، که می‌تواند تا ظرفیت ۳ نفر مهمان و یک نفر ظرفیت اضافه را پذیرایی کند.

سوئیت خانوادگی

این سوئیت با مساحت ۵۵ مترمربع، که در ساختمان اصلی قرار دارد، شامل یک اتاق خواب مجزا، یک فضای نشیمن، یک آشپزخانه کوچک، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی به همراه انواع لوازم بهداشتی رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار، دستگاه قهوه ساز و میز کار جداگانه است.

همچنین بالکن این سوئیت می‌تواند چشم‌اندازی رو به باغ و یا استخر داشته باشد. سرویس خواب سوئیت خانوادگی، از یک تخت دونفره در اتاق‌خواب و یک کاناپه تخت شو در فضای نشیمن تشکیل شده است. ظرفیت سوئیت خانوادگی، معادل ۳ نفر مهمان به همراه یک ظرفیت اضافه است.

سوئیت خانوادگی لارج

این سوئیت که با مساحت ۶۴ مترمربع بزرگ‌ترین واحد اقامتی مجموعه محسوب می‌شود، دارای ۱ اتاق نشیمن، ۲ اتاق خواب مجزا و ۲ سرویس بهداشتی و حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان است. سوئیت مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، دیوارهای عایق صدا، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و بالکنی با چشم‌انداز زیبای دریای مدیترانه، باغ و یا استخر است.هتل سلکتوم فامیلی

سرویس خواب این سوئیت را یک تخت دونفره در یک اتاق‌خواب، دو تخت تک‌نفره مجزا در اتاق‌خواب دیگر و یک کاناپه تخت شو در فضای نشیمن تشکیل می‌دهند. سوئیت خانوادگی لارج، ظرفیت پذیرایی از ۴ مهمان به همراه یک ظرفیت اضافه را دارد.

معرفی هتل سلکتوم لاکچری(Selectum Luxury Resort Belek)

هتل سلکتوم لاکچری، هتلی تفریحی و لوکس در ساحل بلک آنتالیا است که اتاق‌های بزرگ آن با طراحی مدرن و بالکن و حمام آبگرم خصوصی نظر مهمانان و گردشگران را، برای تعطیلاتی لوکس و به‌یادماندنی، به خود جلب می‌کند. این هتل، دارای یک استخر روباز مشرف به ساحل بلک است.

طبق نظرسنجی‌های انجام شده از کاربران سایت‌های رزرو اقامتگاه و گردشگرانی که اقامت در این مجموعه را تجربه کرده‌اند، بر اساس عوامل و فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در انتخاب اقامتگاه‌ها، هتل سلکتوم لاکچری امتیاز ۸.۹ را از ۱۰ کسب کرده است که نشان می‌دهد این مجموعه ۵ ستاره از سطح خدمات عالی برخوردار است و اقامت در آن به گردشگران پیشنهاد می‌شود. همچنین زوج‌های جوانی که اقامت در این هتل را تجربه کرده‌اند، امتیاز ۹.۱ را به اقامت دونفره در این مجموعه داده‌اند.

امکانات هتل سلکتوم لاکچری(Selectum Luxury Resort Belek)

هتل سلکتوم لاکچری بلک دارای ۱۲ زمین تنیس و ۱ زمین فوتبال کوچک است. همچنین مهمانان می‌توانند در ۱۰ زمین گلف این مجموعه که در ۳.۱ مایلی هتل وجود دارد، به بازی و استراحت بپردازند. همچنین این هتل، دارای ۳ استخر به همراه امکانات آبی و تفریحی کامل و ساحل خصوصی است. استخرهای مجموعه شامل یک استخر سرپوشیده و دو استخر روباز، یکی مخصوص بزرگسالان و دیگری مخصوص کودکان است.هتل سلکتوم لاکچری

این مجموعه ۵ ستاره و لوکس دارای ۴ رستوران با منوهای متنوع از غذاهای ایتالیایی، بین‌المللی، غذاهای دریایی و استیک و گریل است. یکی از رستوران‌ها به صورت ۲۴ ساعته و سایر غذاخوری‌ها در وعده شام، از مهمانان پذیرایی می‌کنند. فضای این رستوران‌ها مدرن، رمانتیک و سنتی، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای افراد فراهم می‌کنند.

مهمانان می‌توانند در سالن اسپا و سلامتی، از سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژها و سایر خدمات زیبایی و سلامتی استفاده نمایند. از دیگر امکانات عمومی هتل سلکتوم لاکچری می‌توان به سرویس حمل و نقل فرودگاه، پذیرش ۲۴ ساعته به همراه پرسنل مجرب و مسلط به زبان‌های انگلیسی، ترکی، فرانسوی، آلمانی و روسی، امکان برگزاری جلسات کاری و خدمات فکس و فتوکپی، پارکینگ اختصاصی و رایگان و اینترنت رایگان در تمام بخش‌های هتل اشاره نمود.

معرفی اتاق‌های سلکتوم لاکچری(Selectum Luxury Resort Belek)

اتاق‌های بزرگ هتل سلکتوم لاکچری بلک دارای کف‌های چوبی و سقف‌های بلند هستند. هر اتاق مجهز به تهویه‌مطبوع، تلویزیون‌های فلت اسکرین به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار با انواع نوشیدنی‌های وارداتی و صادراتی و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و لوکس است. مهمانان می‌توانند باتوجه‌به نوع سفر خود و تعداد نفرات، اتاق مناسب را انتخاب و رزرو کنند.

در ادامه به معرفی انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سلکتوم لاکچری می‌پردازیم:

اتاق لاکچری

اتاق‌های لاکچری هتل، در مساحت ۶۲ مترمربع با طراحی مدرن و لوکس برای پذیرایی در سطح هتل‌های ۵ ستاره از مهمانان، طراحی شده‌اند. این اتاق‌ها، بسته به موقعیت مکانی خود، دارای بالکن‌های زیبا، با چشم‌انداز بی‌نظیر و خیره‌کننده رو به دریای مدیترانه، باغ، کوه و یا استخر هستند. از امکانات و خدمات رفاهی آن می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سرویس بهداشتی و حمام خصوصی به همراه وان و لوازم بهداشتی مجهز، اینترنت رایگان، میز کار جداگانه، مینی بار و سرویس خواب با کیفیت اشاره نمود.

سرویس خواب این اتاق‌ها برای پذیرایی از ۳ مهمان توسط یک تخت دو نفره و یک کاناپه تخت‌شو، تجهیز شده است. همچنین امکان افزایش ظرفیت تا سقف ۵ مهمان در این اتاق‌ها وجود دارد.

اتاق دلوکس

این اتاق‌ها لوکس و مجلل، در فضایی به مساحت ۷۵ مترمربع طراحی شده‌اند و بسته به موقعیت مکانی خود دارای بالکنی دلپذیر با چشم‌انداز خیره‌کننده رو به دریایی مدیترانه، باغ، کوه و یا استخر هستند. از امکانات رفاهی این اتاق‌ها می‌توان به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و مجهز به همراه دوش و وان، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار جداگانه، مینی بار، کتری برقی و دستگاه قهوه‌ساز اشاره نمود.هتل سلکتوم لاکچری

سرویس خواب این اتاق‌ها را یک تخت دونفره به همراه یک کاناپه تخت شو، برای پذیرایی از ۳ مهمان تشکیل داده‌ است. البته لازم به ذکر است، در صورت نیاز، ظرفیت اتاق‌های دلوکس تا ۵ نفر افزایش می‌یابد.

اتاق سوپریور

این اتاق‌ها، از زیباترین و لوکس‌ترین واحدهای اقامتی هتل سلکتوم لاکچری محسوب می‌شوند که در مساحت ۷۵ تا ۸۵ مترمربع طراحی شده‌اند. مهم‌ترین مزیت اتاق‌های سوپریور بالکن بزرگ و زیبای آن به همراه جکوزی و فضای نشیمن ایده‌آل با منظره‌ای رو به باغ، کوه و یا استخر است. سرویس خواب اتاق‌های سوپریور از یک تخت دونفره به همراه یک کاناپه تخت‌شو، برای پذیرایی از ۳ مهمان به همراه ۲ نفر ظرفیت اضافه تشکیل شده‌ است.

امکانات و خدمات رفاهی این اتاق‌ها عبارت‌اند از: اینترنت رایگان، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار جداگانه، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان و مجهز از قبیل حوله، دمپایی، دستمال، شامپو و سیستم تهویه هوای مطبوع.

اتاق خانوادگی

اگر به دنبال اقامتگاهی برای سفر خانوادگی خود به آنتالیا هستید، بدون شک اتاق‌های خانوادگی هتل سلکتوم لاکچری، بهترین گزینه‌های ممکن برای اقامتی لوکس و به‌یادماندنی است. این اتاق‌ها در مساحتی حدود ۳۷ تا ۴۳ مترمربع با طراحی خانوادگی و رعایت نکات رضایت‌بخش برای کودکان طراحی شده‌اند.

اتاق‌های خانوادگی در دو اتاق مجزا برای والدین و کودکان طراحی شده و سرویس خواب اتاق والدین، شامل یک تخت دونفره و سرویس خواب کودکان یک کاناپه تخت شو است. ظرفیت این اتاق‌ها معادل ۲ نفر بزرگسال به همراه ۲ کودک است. از سایر امکانات رفاهی آن می‌توان به بالکن با منظره‌ای رو باغ و زمین‌بازی کودکان، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و مجهز، اینترنت رایگان، میز کار، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای اشاره نمود.

سوئیت پریمیوم

این سوئیت بزرگ، بزرگ‌ترین واحد اقامتی هتل با مساحت ۱۶۰ مترمربع است، که دارای ۱ اتاق نشیمن، ۱ اتاق خواب مجزا و ۱ سرویس بهداشتی و حمام با لوازم بهداشتی رایگان است. این سوئیت مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، دیوارهای عایق صدا، مینی بار، فضای نشیمن و بالکنی با منظره رو به دریای مدیترانه است.

سرویس خواب سوئیت پریمیوم، شامل یک تخت دونفره کویین سایز در اتاق‌خواب و یک کاناپه تخت شو در فضای نشیمن می‌شود و قابلیت پذیرایی از ۳ مهمان را خواهد داشت.هتل سلکتوم لاکچری

قوانین و مقررات مجموعه هتل‌های سلکتوم آنتالیا

مانند سایر هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس و ۵ ستاره در سراسر دنیا، مجموعه هتل‌های‌سلکتوم آنتالیا نیز دارای قوانین و مقررات مختص به خود برای رزرو اتاق و اقامت در این مجموعه است. مهمانان گرامی می‌بایست پیش از هرگونه اقدام برای رزرو اقامتگاه و سفر به آنتالیا، با شرایط ورود به هتل‌های سلکتوم آنتالیا آشنا شوند. در جدول زیر، برخی از مهم‌ترین قوانین و مقررات اقامتی مجموعه هتل‌های‌سلکتوم آنتالیا شرح داده شده است.

قوانین و مقررات مجموعه هتل‌های سلکتوم‌آنتالیا

  • تحویل اتاق‌ها از ساعت ۲ بعدازظهر، با به همراه داشتن کارت شناسایی و مدارک مورد نیاز امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین مهمانان می‌بایست تا ۱۲ ظهر، نسبت به تخلیه اتاق‌ها اقدام نمایند.
  • سیاست‌های لغو و پیش پرداخت بسته به نوع اقامت متفاوت است. شما می‌بایست تاریخ اقامت خود را وارد کرده و بررسی کنید که چه شرایطی برای اتاق مورد نظر شما اعمال می‌شود.
  • پذیرش کودکان در هر گروه سنی در این هتل‌ها امکان‌پذیر است؛ لازم به ذکر است، کودکان ۱۲ سال و بالاتر، مشمول شرایط اقامتی بزرگسالان می‌شوند.
  • افزودن تخت اضافه به اتاق‌ها، بسته به نوع اتاق متفاوت خواهد بود؛ افزودن تخت نوزاد برای کودکان ۰ تا ۲ سال، رایگان است.
  • پذیرش در این هتل‌ها، محدودیت سنی ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی به مجموعه هتل‌های سلکتوم‌آنتالیا، ممنوع است.

هتل سلکتوم فامیلی

سخن پایانی

در مقاله فوق، به معرفی مجموعه هتل‌های سلکتوم‌آنتالیا، هتل سلکتوم فامیلی و هتل سلکتوم لاکچری و بررسی امکانات و خدمات رفاهی آن‌ها پرداخته‌ایم. این اقامتگاه‌های لوکس و ۵ ستاره، انواع امکانات رفاهی و تفریحی را در انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها مختلف متناسب با نیاز و خواسته مهمانان، ارائه می‌دهند. گردشگران می‌توانند باتوجه‌به نوع سفر خود و تعداد نفرات، بهترین اتاق این مجموعه‌ها را انتخاب کرده و اقامتی راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر به آنتالیا، برگزاری تور آنتالیا و اقامت در مجموعه هتل‌های سلکتوم و تهیه بلیط، با کارشناسان مجرب آژانس مسافرتی سفرهای پایتخت در ارتباط باشید.

سؤالات متداول

۱) هتل سلکتوم فامیلی کجاست؟

هتل سلکتوم فامیلی در Ileribasi Mevki Antalya, 07500 Belek, Turkey واقع شده است.

۲) آیا هتل سلکتوم فامیلی رستوران دارد؟

بله این مجموعه دارای ۶ رستوران مجزا با انواع منوهای متنوع از انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، بین‌المللی و غذاهای دریایی است.

۳) آیا هتل سلکتوم فامیلی برای سفرهای خانوادگی مناسب است؟

بله سلکتوم فامیلی ریزورت بلک در میان مهمانانی که برای اقامت خانوادگی، اتاق رزرو می‌کنند، محبوب است.

۴) هتل سلکتوم فامیلی چقدر تا مرکز بلک فاصله دارد؟

هتل سلکتوم فامیلی ریزورت بلک ۴.۸ کیلومتر از مرکز بلک فاصله دارد.

۵) هتل سلکتوم لاکچری کجاست؟

هتل سلکتوم لاکچری در Tasliburun Mevkii, Serik, Antalya, 07500 Belek, Turkey واقع شده است.

۶) آیا هتل سلکتوم لاکچری استخر دارد؟

بله این هتل، دارای ۳ استخر به همراه امکانات آبی و تفریحی کامل و ساحل خصوصی است.

۷) آیا هتل سلکتوم لاکچری سرو صبحانه دارد؟

بله مهمانانی که در Selectum Luxury Resort Belek اقامت می‌کنند، می‌توانند در طول اقامت خود از بوفه صبحانه‌ لذت ببرند.

۸) فاصله هتل سلکتوم لاکچری تا مرکز بلک چقدر است؟

هتل سلکتوم لاکچری ریزورت بلک ۲.۷ کیلومتر از مرکز بلک فاصله دارد.

۹) زمان تحویل و تخلیه اتاق‌ها در مجموعه هتل‌های‌سلکتوم آنتالیا چه ساعتی است؟

تحویل اتاق‌ها از ساعت ۲ بعدازظهر و تخلیه آن‌ها تا ۱۲ ظهر امکان‌پذیر است.

۱۰)  آیا ورود حیوانات خانگی به مجموعه هتل‌های‌ سلکتوم آنتالیا مجاز است؟

ورود حیوانات خانگی به مجموعه هتل‌های‌ سلکتوم‌آنتالیا، ممنوع است.

تور های ویژه