معرفی بهترین هتل های استانبول با استخرهای روباز

پربازدیدترین ها

گردشگری 07 آذر ، 1402 7 دقیقه
هتل های استخردار استانبول

هتل های استخردار استانبول طرفداران زیادی دارند و بسیاری از گردشگران در زمان انتخاب هتل در شهر توریستی استانبول، هتل‌هایی را ترجیح می‌دهند که مجهز به استخر سرپوشیده و یا روباز باشند. در شهر بزرگ استانبول تنوع و تعداد هتل‌ها زیاد است و هر مسافری با توجه به بودجه و سلیقه خود به راحتی می‌توانند هتل مورد نظر خود را برای اقامت راحت و دلچسب در این شهر افسانه‌ای پیدا کند. اما بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند در مدت اقامت در هتل‌های استانبول از استخر هم برای تفریح و ورزش استفاده کنند، به همین دلیل برای اقامت به سراغ هتل های استخردار استانبول می‌روند.

اغلب هتل‌های لوکس پنج ستاره و تعدادی از هتل‌های چهار ستاره شهر استانبول مجهز به استخر هستند و مسافران در مدت اقامت در این هتل‌ها دسترسی راحت و رایگان به استخر هتل دارند. اگر برای تعطیلات قصد سفر به شهر ساحلی استانبول در کشور ترکیه را دارید، پیش از سفر به این شهر می‌توانید امکانات و موقعیت مکانی بهترین هتل های استخردار استانبول را در سایت‌‌ سفرهای پایتخت با هم مقایسه کرده و سپس هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت و فقط با استفاده از کارت‌های عضو شتاب از طریق سایت سفرهای پایتخت رزرو کنید.

گذری بر شهر زیبای استانبول

استانبول شهری زیبا و دوست داشتنی است که تاریخ ۲۵۰۰ ساله دارد و زمان های گذشته با نام قسطنطنیه از آن یاد می شده است. از آن جایی که شهر استانبول دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری از جمله مساجد زیبای عثمانی می باشد، به عنوان  مرکز فرهنگی، تاریخی و اقتصادی کشور ترکیه شناخته می‌شود. یکی از جالب ترین ویژگی های استانبول، موقعیت جغرافیایی آن می باشد که بخشی از آن در قاره آسیا و بخش دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد و این شهر به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده است که این دو بخش، توسط پل معروفی به نام بسفر به یکدیگر متصل شده اند. در حال حاضر، استانبول با جمعیتی برابر با ۱۵.۰۳ میلیون نفر، به عنوان پرجمعیت ترین شهر ترکیه شناخته شده است و شهری سرزنده و پرهیاهو می باشد.

فرهنگ و سنت مردم استانبول بسیار نزدیک به آداب و فرهنگ ایرانیان است به همین دلیل، ارتباط برقرار کردن با افراد و تجربه زندگی در این شهر بسیار دلنشین می باشد. شهر استانبول دنیایی متشکل از تلفیق المان‌های مذهبی و سنتی با عناصر مدرن و امروزی می باشد و همین موضوع منجر به جذابیت آن شده است.  توام با ظاهری به روز و شکیل! بناهایی از جمله مساجد تاریخی، نمادی از سنت بوده و بناهایی مانند ساختمان های لوکس و هتل های استخردار تجلی گر عصر مدرنیته هستند! جالب است بدانید که جاذبه های متنوع و خدمات قابل توجه گردشگری شهر استانبول، آن را به پایتخت فرهنگی اروپا تبدیل کرده است به طوری که در طی سال های اخیر، به عنوان یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین شهرهای گردشگری جهان محسوب می شود.

استانبول

۱.هتل کاخ هفت تپه و اسپا (Seven Hills Palace & Spa)

هتل کاخ هفت تپه و اسپا (Seven Hills Palace & Spa) جز هتل های استخردار استانبول است که در منطقه اروپایی این شهر در محله سلطان احمد قرار دارد، این هتل مجلل در شهر استانبول با عنوان سون هیلز پالاس شناخته می‌شود و یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره استانبول است که استخر روباز بزرگ و جذابی برای شنا در روزهای گرم سال دارد. استخر بزرگ این هتل مجلل در حیاط اصلی هتل کاخ هفت تپه قرار گرفته و مسافران فضایی کاملا خصوصی و دنج برای شنا و آفتاب گرفتن دارند. میهمانان هتل می‌توانند پس از شنا برای سیر کردن شکم خود به رستوران این هتل مراجعه کنند و با غذاهای لذیذ ترکی و یا بین المللی شکم خود را سیر نمایند.

این هتل پنج ستاره با بناهای تاریخی و مراکز خرید معروف شهر استانبول همچون مسجد سلطان احمد و بازار سنتی سرپوشیده این شهر فقط ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد و مسافران می توانند قدم زنان خود را به بازار و یا سایر جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول برسانند. تنوع اتاق‌های در این هتل زیاد است و میهمانان بر اساس سلیقه و بودجه خود می‌توانند واحد اقامتی مورد نظر را در این هتل رزرو کنند، مسافران برای دریافت خدمات ماساژ هم می‌توانند به اسپا این هتل در مدت اقامت مراجعه کنند.

۲.هتل سورا ایاصوفیه (Sura Hagia Sophia Hotel)

هتل سورا ایاصوفیه (Sura Hagia Sophia Hotel) یکی از بهترین هتل های استخردار استانبول است که در قلب این شهر در محله سلطان احمد قرار دارد، میهمانان این هتل پنج ستاره مجلل دسترسی راحتی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر استانبول دارند. این هتل بزرگ و مجلل امکانات متنوعی برای پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی خود مهیا کرده تا مسافران اقامت دلچسبی را در این مجموعه سپری کنند.

استخر روباز هتل سوره ایاصوفیه فضای جذابی دارد و میهمانان هتل در مدت اقامت به صورت رایگان می‌توانند از این استخر و امکاناتی که در اطراف آن مهیا شده برای آب تنی در روزهای گرم سال استفاده کنند. این هتل همچنین برای راحتی مسافران اسپا و حمام ترکی هم دارد تا میهمانان در مدت اقامت بتوانند برای رفع خستگی سفر از این فضای مجهز و آرامش بخش استفاده کنند. معماری این هتل تلفیق جذابی از مدرنیته با معماری سنتی عثمانی است، تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل سورا ایاصوفیه زیاد است و چشم انداز برخی از واحدهای این هتل مشرف به منظره شهر استانبول می‌باشد. مسافران در زمان استفاده از استخر روباز هتل می‌توانند برای آفتاب گرفتن هم از صندلی‌ها و چترهای مخصوص اطراف استخر استفاده کنند.

هتل سورا ایاصوفیه (Sura Hagia Sophia Hotel) - الی گشت

۳. هتل ویچنزا(Vicenza Hotel) – هتل های استخردار استانبول

هتل ویچنزا (Vicenza Hotel) یکی از هتل‌های مدرن و نوساز شهر استانبول است که یک استخر روباز بسیار جذاب و بزرگ برای آب تنی و تفریح میهمانان هتل دارد، این هتل چهار ستاره در منطقه فاتیح شهر استانبول واقع شده و فضای دنج و راحتی برای استراحت مهمانان دارد. میهمانان هتل فقط با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند خود را به ایستگاه مترو و تاکسی برسانند، همچنین برای رفاه میهمانان در این هتل ۴ ستاره امکاناتی از قبیل استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، خدمات لاندری، صرافی، رستوران‌های مجلل و کافی شاپ مهیا شده است.

ویچنزا یکی از هتل های استخردار استانبول است و مسافران در مدت اقامت در این هتل می‌توانند از این استخر بدون پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند. فضای اطراف استخر این هتل مجهز به صندلی‌های مخصوص آفتاب گرفتن است و میهمانان در روزهای گرم سال می‌تواند بعد از آب تنی در استخر از این صندلی‌ها برای استراحت و آفتاب گرفتن استفاده کنند. طراحی داخلی این هتل چهار ستاره به سبک مدرن انجام شده و هزینه اقامت در این هتل در مقایسه با امکانات آن کاملا مقرون به صرفه است. دسترسی راحت به مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی باعث شده این هتل در فهرست بهترین هتل های استخردار استانبول قرار بگیرد.

۴. هتل ویندهام گرند کالامیس مارینا استانبول (Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel)

هتل ویندهام گرند کالامیس مارینا استانبول (Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel) در محله کادیکوی شهر قرار دارد و یکی از بهترین هتل های استخردار استانبول محسوب می‌شود. این هتل پنج ستاره مجلل با بهترین امکانات از میهمانان داخلی و خارجی خود پذیرایی می‌کند، پرسنل هتل برای برقراری ارتباط با مسافران خارجی به زبان انگلیسی هم تسلط دارند. استخر روباز هتل ویندهام گرند کالامیس مارینا در محوطه اصلی این هتل قرار گرفته و دورتادور این استخر مجهز به صندلی‌های آفتابگیر و چترهای مخصوص برای استفاده میهمانان است.

مسافران در مدت اقامت در این هتل پنج ستاره پس از شنا در استخر برای رفع گرسنگی می‌توانند به رستوران مجلل این هتل مراجعه کنند و یا برای دریافت خدمات ماساژ به مرکز اسپا هتل ویندهام سر بزنند. این هتل پنج ستاره با اسکله کالامیس فقط چند قدم فاصله دارد، مسافران در مدت اقامت در هتل ویندهام گرند می‌توانند با مترو و یا تاکسی خود را به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید استانبول برسانند. فضای شیک و بزرگ محوطه این هتل استخردار برای پیاده روی صبحگاهی و تماشای طلوع آفتاب در ساعات آغازین روز هم بسیار جذاب است. مسافران همچنین برای دنبال کردن برنامه ورزشی خود می‌توانند از سالن بدنسازی این هتل استفاده کنند.

هتل ویندهام گرند کالامیس مارینا استانبول (Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel) - الی گشت

۵. بوتیک هتل امپریال پالاس (Amiral Palace Hotel Boutique Class) – هتل های استخردار استانبول

یکی از بهترین هتل های استخردار استانبول در منطقه اروپایی این شهر بدون شک بوتیک هتل امپریال پالاس (Amiral Palace Hotel Boutique Class) است. این هتل چهار ستاره با موزه معروف ایاصوفیه فقط ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد، به همین دلیل دسترسی مسافران به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید شهر استانبول راحت است. اتاق‌های این هتل مجلل چشم انداز جذابی دارد و در تمامی اتاق‌های این هتل مسافران به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند تا در اسرع وقت بتوانند به امور روزمره خود رسیدگی کنند. استخر این هتل چهار ستاره یکی از محبوب ترین امکانات آن محسوب می‌شود که به صورت سرپوشیده طراحی شده و فضای ایده آلی برای آب تنی پس از یک روز پرمشغله در استانبول دارد.

مسافران پس از شنا در استخر این هتل می‌توانند برای سر یک فنجان قهوه با باقلوا به کافه هتل سر بزنند و از تماشا منظره شهر در حین نوشیدن قهوه لذت ببرند. طراحی داخلی بوتیک هتل امپریال پالاس کاملا شیک و مدرن است و چشم انداز اغلب اتاق‌های این هتل مشرف به منظره شهر استانبول می‌باشد، امیرال پالاس یک رستوران شیک هم برای پذیرایی از میهمانان خود دارد، در منو این رستوران انواع غذاهای ترکی و استیک‌ها به چشم می‌خورد.

۶. هتل مرکور استانبول التونیزاد (Mercure Istanbul Altunizade)

اگر دوست دارید در یکی از بهترین هتل های استخردار استانبول اقامت داشته باشید، ما به شما در زمان سفر به این شهر اقامت در هتل مرکور استانبول التونیزاد (Mercure Istanbul Altunizade) را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل چهار ستاره در منطقه اوسکودار واقع شده است و با بهترین خدمات از میهمانان داخلی و خارجی شهر استانبول در روزهای مختلف سال پذیرایی می‌کند. این هتل مجلل ۱۴۰ اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران دارد و در تمامی اتاق‌های این هتل اینترنت پرسرعت بی سیم در دسترس مسافران است.

میهمانان هتل در مدت اقامت برای شنا در استخر سرپوشیده این هتل می‌توانند به طبقه آخر این هتل مراجعه کنند و از شنا در استخر بزرگ این هتل لذت ببرند. در اطراف استخر سرپوشیده هتل مرکور استانبول التونیزاد تعداد صندلی مخصوص هم برای استراحت میهمانان هتل پس از شنا کردن مهیا شده است، همچنین مسافران در مدت استراحت در کنار استخر می‌توانند نوشیدنی خود را هم به اسنک بار هتل سفارش دهند و در مجاورت استخر نوش جان کنند. هتل امکانات متنوعی همچون سالن بدنسازی، مرکز اسپا و ماساژ، جکوزی، سونا، رستوران، کافی شاپ، لابی، آسانسور و لاندری هم برای استفاده مهمانان خود در مدت اقامت دارد.

هتل مرکور استانبول التونیزاد (Mercure Istanbul Altunizade)- الی گشت

۷. هتل پرا پالاس (Pera Palace Hotel) – هتل های استخردار استانبول

هتل تاریخی پرا پالاس (Pera Palace Hotel) هم یکی از قدیمی‌ترین هتل ‌های استخردار استانبول است که در منطقه بی اوغلو خیابان تکسیم واقع شده و گردشگران بسیاری از شهرهای مختلف جهان برای اقامت در این هتل تاریخی به شهر استانبول سفر می‌کنند. آنچه باعث شهرت این هتل پنج ستاره شده، معماری داخلی جذاب و منحصر به فرد این هتل پنج ستاره است، چیدمان و طراحی این هتل مشابه هتل‌های اروپایی انجام گرفته و اقامت در این هتل مسافران را به قرن ۱۹ میلادی در اروپا می‌برد. البته امکانات موجود در این هتل مطابق آخرین استانداردهای بین المللی هتلداری در جهان است و هر آنچه که برای رفاه حال مسافران در مدت اقامت نیاز است در این هتل استخردار تعبیه شده تا میهمانان هتل از اقامت در این فضای نوستالژیک نهایت لذت را ببرند و با خاطره‌ای خوش هتل را به مقصد خانه ترک کنند.

استخر هتل پرا پالاس به صورت سرپوشیده طراحی شده تا مسافران چهار فصل سال بتوانند از این فضا برای شنا و تفریح استفاده کنند، در مجاورت استخر این هتل مرکز اسپا و جکوزی هم برای استفاده مسافران مهیا شده است تا میهمانان هتل خستگی سفر را از تن به در کنند. موزه پرا، خیابان استقلال و برج گالاتا از جمله جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول است که در فاصله چند قدمی هتل قرار دارند.

۸. هتل رومانس استانبول (Romance Istanbul Hotel Boutique Class)

هتل رومانس استانبول (Romance Istanbul Hotel Boutique Class) یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر در محله فاتیح است، این هتل ۴ ستاره موقعیت مکانی عالی و امکانات متنوعی برای استراحت مسافران مهیا کرده است. استخرهای سرپوشیده این مجموعه یکی از بهترین امکانات آن محسوب می‌شود و باعث شده نام هتل رومانس در فهرست بهترین هتل های استخردار استانبول جا بگیرد. این هتل مجلل یک لابی بزرگ و مبله برای استراحت کوتاه مدت میهمانان دارد و مسافران برای سیر کردن شکم خود در ساعت‌های مختلف روز می‌توانند به رستوران این هتل مجلل سر بزنند، در رستوران هتل رومانس انواع غذاهای ترکی و بین المللی با بهترین کیفیت برای مسافران آماده می‌شود.

استخر این هتل به صورت سرپوشیده طراحی شده تا مسافران هر چهار فصل سال بتوانند از این فضای شیک و مجهز برای شنا استفاده کنند، استفاده از استخر سرپوشیده برای مسافران این هتل رایگان است. پذیرش میهمانان در این هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و کارکنان حرفه‌ای و کاربلد این هتل به سه زبان انگلیسی، روسی و ترکی برای برقراری ارتباط با میهمانان مسلط هستند. همچنین مسافران هتل رومانس برای دسترسی به فرودگاه می‌توانند از شاتل اختصاصی هتل به صورت رایگان استفاده کنند.

۹. هتل گریت فورچون و اسپا (Great Fortune Hotel & Spa) – هتل های استخردار استانبول

هتل گریت فورچون و اسپا (Great Fortune Hotel & Spa) جز هتل های استخردار استانبول است که در محله سلطان احمد در مرکز شهر استانبول قرار دارد، دسترسی مهمانان این هتل در مدت اقامت به جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی مشهور شهر استانبول بسیار راحت است و مسافران با وسایل نقلیه عمومی همچون تاکسی و یا تراموا در اسرع وقت می‌توانند خود را به بازار و مراکز خرید استانبول برسانند. یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل چهار ستاره بدون استخر سرپوشیده این مجموعه است که با بهترین امکانات به صورت رایگان در اختیار مهمانان این هتل قرار می‌گیرد. مرکز اسپا هتل گریت فورچون هم فضای ایده آلی برای مسافرانی مسحوب می‌شود که پس از یک روز پرمشغله در شهر استانبول به دنبال محیطی دنج برای رفع خستگی و گرفتگی‌های عضلانی خود هستند.

در مرکز اسپا این هتل انواع ماساژها توسط پرسنل حرفه‌ای این مجموعه انجام می‌شود و مسافران برای تجدید انرژی معمولا به استخر سرپوشیده و مرکز اسپا این هتل سر می‌زنند. چشم انداز اغلب اتاق‌های این هتل چهار ستاره هم مشرف به منظره شهر است و در اتاق‌ها امکانات متنوعی همچون اینترنت پر سرعت بی سیم، صندوق امانات، حمام اختصاصی مینی بار و لوازم بهداشتی برای استفاده مسافران مهیا کرده‌اند.

هتل گریت فورچون و اسپا (Great Fortune Hotel & Spa) - الی گشت

۱۰. هتل سوفیتل تکسیم (Sofitel Istanbul Taksim)

هتل سوفیتل تکسیم (Sofitel Istanbul Taksim) در یکی از مناطق پر جنب و جوش شهر استانبول در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است، مسافران در مدت اقامت در این هتل پنج ستاره به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید استانبول دسترسی راحتی دارند. مسافران در کمتر از ۵ دقیقه پیاده می‌توانند خود را به قلب گردشگری استانبول یعنی محله تکسیم و خیابان تاریخی استقلال برسانند و از فروشگاه شیک و بزرگ این خیابان عریض و طویل برای خود سوغاتی بخرند. هتل سوفیتل یکی از هتل های استخردار استانبول است، میهمانان این هتل در مدت اقامت می‌توانند به صورت رایگان از استخر این مجموعه استفاده کنند و لحظات خوشی را با همسفران خود سپری نمایند. استخر این هتل چشم انداز بسیار زیبایی هم دارد و همه چیز برای استراحت مسافران کنار استخر هم مهیا شده است.

پرسنل مجرب این هتل پنج ستاره و لوکس با روی گشاده و رفتار حرفه‎ای توانسته‌اند، محیطی همچون خانه را در هتل برای میهمانان به وجود آورند تا مسافران احساس راحتی بیشتری در زمان اقامتشان داشته‌ باشند. این هتل یک رستوران شیک و مجلل برای پذیرایی از میهمانان خود هم دارد و شما از منو این رستوران می‌توانید انواع غذاهای لذیذ ترکی را سفارش دهید و در فضای دنج و مجلل رستوران این هتل میل کنید.

۱۱. هتل سی‌ وی‌ کی پارک بسفر (CVK Park Bosphorus Hotel)

هتل سی‌ وی‌ کی پارک بسفر (CVK Park Bosphorus Hotel) یکی از بهترین هتل های استخردار استانبول با موقعیت مکانی بسیار عالی است، چشم انداز اغلب اتاق‌های این هتل پنج ستاره مجلل مشرف به منظره دریا است و مسافران در مدت اقامت می‌توانند از پنجره اتاق خود منظره تنگه بسفر را تماشا کنند. استخر هتل سی وی کی به صورت روباز طراحی شده تا مسافران پس از آب تنی در روزهای گرم سال بتوانند روی صندلی‌های مخصوص کنار استخر آفتاب بگیرند.

در رستوران این هتل پنج ستاره هم تنوع غذاهای موجود در منو بسیار جذاب است و مسافران بر اساس ذائقه و سلیقه خود می‌توانند انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، دریایی و یا بین المللی را از منو این رستوران سفارش دهند و پس از آب تنی در استخر هتل نوش جان کنند. اتاق‌های هتل سی‌ وی‌ کی طراحی شیک و مدرنی دارد و هر آنچه که برای یک اقامت دلچسب نیاز است را در اتاق‌های این هتل مهیا کرده‌اند.

همچنین مسافرانی که با خودرو شخصی به شهر استانبول سفر کرده‌اند در مدت اقامت می‌توانند از پارکینگ اختصاصی هتل برای توقف خودروهای خود استفاده نمایند. هتل با میدان تکسیم فقط ۱۵۰ متر فاصله و مسافران در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توانند خود را به مراکز خرید این خیابان برسانند.

هتل سی‌ وی‌ کی پارک بسفر (CVK Park Bosphorus Hotel) - الی گشت

جمع بندی درباره هتل های استخردار استانبول

شهر توریستی استانبول سالانه میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان است، سواحل زیبا و درخشان، جاذبه‌های تاریخی متنوع و مراکز خرید بی شمار باعث شده افراد بسیاری تمایل داشته باشند حداقل یک بار به این شهر پرزرق و برق در کشور ترکیه سفر کنند. تنوع هتل‌ها هم در شهر استانبول زیاد است ولی اغلب گردشگران ترجیح می‌دهند هتل‌هایی را در این شهر برای اقامت انتخاب کنند که به جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید نزدیک باشند. تنوع زیاد هتل‌ها به لحاظ قیمت و امکانات در کشور ترکیه به خصوص در شهر استانبول باعث شده گردشگران ایرانی در سال‌های اخیر این کشور را به عنوان مقصد اصلی سفرهای خارجی خود انتخاب کنند، اغلب گردشگران ایرانی به امکانات تفریحی هتل در مدت اقامت هم توجه زیادی دارند و ترجیح می‌دهند در هتل های استخردار استانبول اقامت داشته باشند.

در این مقاله سعی کردیم بهترین هتل های استخردار استانبول را به شما معرفی کنیم تا در زمان سفر به این شهر انتخاب برای شما آسان باشد. برای رزرو هتل در شهر استانبول می‌توانند به قسمت رزرو هتل‌های خارجی سایت سفرهای پایتخت مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید اتاق مورد نظر خود را در شهر استانبول رزرو کنید.

سوالات متداول درباره هتل های استخردار استانبول

۱. چرا به استانبول برویم؟

استانبول تنها شهر دو قاره‌ای جهان است. این شهر به طرز شگفت انگیزی در دو قاره آسیا و اروپا واقع شده و این مهم توسط تنگه معروف بسفر به دست آمده است. بخش غربی تنگه که البته به عنوان پلی به سمت اروپا نیز شناخته می‌شود بخش اروپایی استانبول است و البته مهم ترین مقصد گردشگران هم محسوب می‌شود، اغلب هتل‌های شهر استانبول هم در منطقه اروپایی قرار دارند.

۲. بهترین هتل های استخردار استانبول کدام است؟

هتل سورا ایاصوفیه، هتل سی‌ وی‌ کی پارک بسفر، هتل ویچنزا، هتل کاخ هفت تپه و اسپا و هتل گریت فرچون و اسپا جز بهترین هتل های استخردار استانبول هستند.

۳. بهترین هتل پنج ستاره استخردار استانبول کدام است؟

هتل سورا ایاصوفیه، هتل سی‌ وی‌ کی پارک بسفر، هتل ویچنزا، هتل کاخ هفت تپه و اسپا، هتل پرا پالاس، هتل سوفیتل تکسیم و هتل ویندهام گرند کالامیس مارینا جز بهترین هتل‌ های پنج ستاره استخردار شهر استانبول است.

۴. کدامیک از هتل‌های چهار ستاره استانبول استخر هم دارد؟

هتل ویچنزا، بوتیک هتل امپریال پالاس، هتل گریت فورچون و اسپا، هتل مرکور استانبول التونیزاد و هتل رومانس استانبول جز هتل‌های چهار ستاره استخردار شهر استانبول هستند.

۵. بهترین زمان برای سفر به شهر استانبول کی است؟

زمان برگزاری حراج‌ها و جشنواره‌های خرید استانبول بهترین زمان برای مسافرت به این شهر است. معمولا حراج‌های معروف شهر استانبول ۳ الی ۵ روز پیش از عید فطر و عید قربان برگزار می‌شود و حراج دیگر مربوط به فصل تابستان است. حراج تابستانی استانبول از اواخر خرداد آغاز و تا اواخر مرداد ماه ادامه دارد.

۶. آیا خرید تور مسافرتی به مقصد شهر استانبول از سایت سفرهای پایتخت امکان پذیر است؟

بله، افرادی که قصد سفر به شهرهای مختلف کشور ترکیه را دارند برای خرید تور مسافرتی می‌توانند به سایت سفرهای پایتخت  مراجعه کنند و فقط با استفاده از کارت‌های عضو شتاب تور مورد نظر خود را برای سفر به استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه از این سایت معتبر تهیه نمایند، خرید انواع بلیط هواپیما به مقصد شهرهای مختلف کشور ترکیه هم از سایت سفرهای پایتخت به صورت آنلاین امکان پذیر است.

تور های ویژه