هتل مرا مر پاتایا

پاتایا
امکانات هتل

box-tick رستوران box-tick تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای box-tick آسانسور box-tick مینی بار رایگان box-tick پارکینگ box-tick خشکشویی box-tick صندوق امانات box-tick سشوار

امکانات ورزشی

box-tick استخر سرباز box-tick باشگاه بدنسازی

خدمات اینترنت

box-tick اینترنت بیسیم رایگان در لابی box-tick اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل مرا مر فقط یک دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. این هتل در پاتایا سنترال و با فاصله 100 متر از کافه هارد راک قرار گرفته است. اتاق های هتل بسیار شیک و مدرن دکور شده اند و دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، صندوق امانات و مینی بار هستند. داخل حمام نیز دمپایی ، حوله ، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان قرار گرفته است همچنین حمام ها مجهز به وان هستند. برخی اتاق ها نیز مبلمان برای نشستن و استراحت کردن دارند.

این هتل یک رستوران و یک استخر روباز دارد ، اینترنت Wi-Fi نیز در سراسر هتل به صورت رایگان در دسترس است. رسپشن هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد ، انبار برای نگهداری چمدان ها وجود دارد و خدمات ترنسفر فرودگاهی نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد. همچنین میهمانان هتل می توانند از مرکز ورزشی و تجهیزات بدنسازی آن استفاده کنند. میزتور واقع در این هتل می تواند به شما در گشتن اطراف و بازدید از جاذبه های گردشگری منطقه یاری برساند.

ساحل سنترال فستیوال پاتایا 500 متر از هتل مرا مر فاصله دارد ، فاصله فرودگاه بین المللی اوتاپایو رایونگ پاتایا نیز 32 کیلومتر است.

رستوران هتل انواع غذاهای غربی و آسیایی را سرو می کند. همچنین اطراف هتل با فاصله 5 دقیقه پیاده روی می توانید غذاخوری ها و رستوران های متنوعی بیابید.

آدرس

سایر هتل های پاتایا

تور های موجود برای هتل مرا مر