هتل اپرا سوییت ایروان

ایروان
امکانات هتل

box-tick تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای box-tick پارکینگ box-tick خشکشویی box-tick صندوق امانات box-tick سشوار box-tick ماساژ

امکانات ورزشی

box-tick استخر سرباز box-tick باشگاه بدنسازی box-tick سونا

خدمات اینترنت

box-tick اینترنت بیسیم رایگان در لابی box-tick اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

این هتل در شهر ایروان واقع شده است و از امکانات آن می توان به یک میز پیشخوان شبانه روزی، جای پارک رایگان، اینترنت یی سیم  رایگان و خدمات ماساژ اشاره کرد. از هتل تا تئاتر اپرای ارمنستان حدودا نیم کیلومتر راه است.

اتاق های هتل اپرا سوییت هر کدام یک محل نشیمن، یک جعبه نگهداری لپ تاپ و یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره ای دارند و هر اتاق مجهز به سیستم تهویه هوا می باشد. خدمات اتاق و صرف کردن صبحانه در اتاق هم بنا بر درخواست شما فراهم می شوند.

سرویس بهداشتی اختصاصی هر واحد یک ربدوشامبر و دمپایی به همراه یک سشوار دارد. آشپزخانه ها با یک یخچال فریزر، کتری برقی و اجاق گاز تجهیز شده اند. رستوران سیناترا که در هتل قرار گرفته است غذاهای بین المللی سرو می کند.

ایستگاه متروی باقرامیان ۸ دقیقه پیاده تا هتل راه دارد و میدان جمهوری یک و نیم کیلومتر از محل اقامت شما در هتل اپرا سوییت فاصله دارد. ایستگاه قطار ایروان در فاصله ی ۶ کیلومتری و فرودگاه بین المللی وارتنوتس در فاصله ی ۱۵ کیلومتری از هتل قرار گرفته اند. زوج های جوان این هتل را می پسندند، آنها در نظرسنجی ها عدد 9 را برای یک سفر دو نفره به این هتل داده اند.

آدرس

سایر هتل های ایروان

تور های موجود برای هتل اپرا سوییت