هتل ساموئی ورتیکالر سامویی

سامویی
امکانات هتل

box-tick رستوران box-tick پارکینگ box-tick خشکشویی box-tick صندوق امانات

امکانات ورزشی

box-tick استخر سرباز box-tick باشگاه بدنسازی

خدمات اینترنت

box-tick اینترنت بیسیم رایگان در لابی box-tick اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

سایر خدمات

box-tick شاتل فرودگاه

توضیحات

تنها با 6 دقیقه پیاده روی از محل اقامت خود در هتل ساموئی ورتیکالر به ساحل دسترسی خواهید داست. همچنین با 10 دقیقه پیاده روی به ساحل چاونگ و چاونگ سنترال خواهید رسید. اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی بوه کوه و دریا دارند. از امکانات اصلی هتل ساموئی ورتی کال نیز می توان به رستوران، باشگاه بدنسازی و استخر در فضای باز اشاره کرد. همچنین اینترنت بی سیم رایگان نیز در قسمت لابی هتل در دسترس مهمانان قرار خواهد گرفت.

هتل ساموئی ورتیکال به اندازه 15 دقیقه رانندگی با اتومبیل از ساحل لامایی و فرودگاه ساموئی فاصله دارد. معبد بزرگ بودا نیز به اندازه 20 دقیقه رانندگی از این مکان فاصله دارد. همچنین با 10 دقیقه پیاده روی نیز به ساحل عمومی دسرتسی خواهید داشت.

تمامی اتاق ها در این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای در آن به چشم می خورد. گاو صندوق و حمام اختصاصی به همراه سشوار نیز از دیگر امکانات اتاق های هتل ساموئی ورتی کالر می باشند. خدمات سرویس اتاق نیز در دسترس است.

تمامی وعده های غذایی با انواع غذاهای تایلندی از صبحانه تا شام در رستوران این هتل سرو می شود که می توانید از آنها لذت ببرید.

یک میز تور نیز درون لابی قرار دارد که مهمانان به وسیله آن می توانند هماهنگی های لازم برای برنامه ریزی تفریحات و گشت و گذارهای خود را انجام دهند. همچنین شما می توانید با کرایه ماشین از همین میز تور به گردش در مناطق اطراف شهر بپردازید. در این هتل یک پارکینگ رایگان در اختیار شما قرار گذاشته خواهد شد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. میز پیشخوان هتل بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشد. همچنین شما می توانید  پس از رسیدن به هتل چمدان های خود را به قسمت انبار بسپارید. خدمات رفت و برگشت به فرودگاه نیز با پرداخت هزینه اضافی توسط هتل ارائه می گردد.

آدرس

سایر هتل های سامویی

تور های موجود برای هتل ساموئی ورتیکالر